Stalkkaukset!

maanantai 28. tammikuuta 2013

illan viimeinen!


Ajattelin ihan todella nopeesti kirjottaa ennen kuin meen suihkuun ja nukkuun tästä. en muista koska olisin taas ollut näin väsynyt :D päiväunien unelmointikin jäi vaan ihan haaveeksi eli pienoinen väsymys tosiaan on, mä oon vaan aika varma että jos nyt meen nukkumaan niin sitten herään taas joskus neljän viiden aikaan :( Mutta emmä pysty kyllä hereilläkään olemaan, eli ihan sama jos herään :D

Se asia mistä mun piti nyt postata niin oli tän päivän kalorit, kuvittelin että söin ihan sikana ylimääräsiä mutta 699kcal näyttää kalorilaskuri tällä hetkellä :> Ja iltapalaakin voin siis vielä syödä. Menny lennossa koko päivä, että oon syönyt vaan jonkun lihapasteija ja juustosämpylän ja sitten aamulla appelsiinin. +muutama lasillinen kokista ja energiajuomaa puol lasillista. Että siihen ne kalorit sitten upposkin :D 

Mutta mä tosiaan lähen nyt tästä suihkuun ja sitten iltapalaa + salkkarit, sit nukkumaan ja mmm <3 sitä hetkeä oon oottanut enemmän kuin koskaan varmaan !! Hyvää yötä kaikille ja tsemppiä huomiseen <3 Kiitos kaikille jotka jaksoitte ton edellisen haastepostauksen tehdä!

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)