Stalkkaukset!

keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Nimetönkirjotus


Huomenta kaikille :> MÄ OLEN NUKKUNUT ajatelkaa :P Mikä ihana fiilis herätä kymmenen tunnin yöunien jälkeen vihdoin pirteenä!! En muista ees koska olisin nukkunut noin paljon, tosin nyt päätä hiukan meinaa särkeä noista rytmien sekavuuksista mutta eiköhän tää tästä . Ei mulla oo oikeestaan mitään kirjotettavaa, mutta kirjotan nyt kuitenkin. ajattelin heti ilmotella että olen vihdoinkin nukkunut :D eilen oli kyllä maailman kauhein päivä ei voi muuta sanoa, siis väsymyksen kannalta. Onneks nukahdin yheksän aikaan illalla !! 

Mitähän sitten kirjottelis, mä en oo vielä alottanut sitä 800 kalorin rajaa kun on joka päivä tullut ylitettyä se, mut en oo kuitenkaan oksentanut kertaakaan!! oon niin ylpee siinä mielessä itseeni etten oo tehnyt sitä, ainakin toistaseks oon siitä päässyt. en uskalla kuitenkaan kehuskella sen enempää, ettei käy niinku viimeks ton liiallisen kehumisen kanssa -.- 

Muutamana päivänä on ollut aika surkee olo toisaalta, kun oli sitä tappelua ton miehen kanssa ja kaikkeee muuta tommosta, mutta kaikki on nyt kuitenkin kunnossa miehen kanssa ja sitten osa syy tohon oloon oli se,että tossa muutama päivä sitten tuli kauheeta riitää yhden ystävän kanssa sellasesta väärinkäsityksestä janyt se tytsykkä ei suostu sopimaan sitä juttua vaan kiukuttelee ku pikkukakara ja syyttää mua edelleen kaikesta mikä on todella rasittavaa, kun asiat ei OIKEESTI mene niinkuin hän kuvittelee niiden menevän, mietin välillä että tekeeköhän se ton tahalteen että sais mulle huonon mielen, vai mikä ihme tossa jutussa nyt on. Mun mielestä kuitenkin jos tulee jotain riitaa niin selvitetään ne jutut eikä kadota johonkin samantein.. huokaus! ja sitten vielä se, että suurimmaks osaks mun olotila johtu kuukautisista joita mulla ei ole ollut todella pitkään aikaan ja nyt siis oli!! Onneks loppu nekin jo :D Ja nyt voi taas odotella, että tuleeko ne enään tän vuoden puolella edes ollenkaan vai koska.. Plaah.. Nyt mulla on kuitenkin ihan hyvä mieli ainakin toistaseksi :D Noista riitelyistä vielä, että vaikka ei joka kerta oliskaan mun syytä se että tulee jonkun kanssa riitaa niin tottakai siitä automaattisesti syyttää itseään.. Mun mies oli eilen illalla ihan outo taas ja nyt laitto viestiä töistä että oli taas miettinyt asioita eilen.. Mä mietin että tuleekohan tästä mitään? Toi ei puhu asioista vaan miettii niitä omassa päässään ja sitten tulee tommosia turhan päiväsiä riitoja :s 

Vaava on ollut tyytyväinen eilen ja tänään aamullakin ei oo ollut mitään känkkäränkkäyksiä sen yhden yön ja päivän jälkeen!! Mutta jokaisella meillähän noita huonoja päiviä on, niinku mullakin ehkä vähän liian useinkin!!

En oo jaksanut kommentoida pahemmin kenellekkään mitään, vaikka muutamaan kertaan päivässä olen teidän bloggailuja käynyt lukemassa, mutta yritän jatkossa kommentoida taas kuten ennenkin :) 

Mutta katellaan jos mä tossa myöhemmin vielä tulen kirjottelemaan jotain kun nyt täytyy lähteä hauvojen kanssa lenkkeilemään!! hauskaa päivää kaikille <3

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)