Stalkkaukset!

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Viiskyt ja muuta!


JHeipparallaa.. Ajattelin, nyt kirjotella tämmösen pikapostauksen tähän väliin.. Kebabbia tuli tänään taas syötyä(en halunnut pitää paastopäivää kun lupasin lopettaa ne) kun kukaan ei muistuttanut että kaupat on kiinni tänään ja tosiaan heräsin tossa neljän aikaan päivällä, että mua vitutti ihan suunnattomasti. Kuumetta on sellaset 38,2 ollut koko hereillä olo ajan ja heräsinkin oikeestaan siihen kun mulla oli ihan jumalaton hiki, kylmä hiki!! :S Eli kaikki menee näköjään ihan putkee, onneks mulla on toi mies hoivaamassa ja keittämässä mulle kuumaa kaakaota niin helpottaa oloa pikkasen. Vois kyllä alkaa puremaan noi antibiotit jo pikkuhiljaa!! 

Sitten asiasta toiseen.. Tää on mun viideskymmenes postaus :D Se on taas niin kertomisen arvoinen asia, että pakkohan siitä on mainita täällä!! Joo siis, en oo kyllä varmaan koskaan pitänyt näin kauan yhtäkään blogia pystyssä vaan se on kaatunut siihen kun oon kerran puolessa vuodessa kirjottanut muutaman rivin paskaa sinne ja se siinä.. Mutta joooh.. Ei mulla muuta!!


xoxo: Nansku

2 kommenttia:

  1. Oot ollu jo kauan kipiänä \: Paranemista sinne ja jatka vaan sitä näpyttämistä! Ei kadota minnekkään nyt! Ettei siis vaan lopu tähän 50 postaukseen d:

    VastaaPoista
  2. Juu ei musta nyt tällä kertaa nii helpolla päästä ;)

    Juu alkaa kyllä pikkusen ärsyttämään kipeenä oleminen, onneks on paljon parempaan suuntaan jo!

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)