Stalkkaukset!

tiistai 29. tammikuuta 2013


Tää oliskin nyt kahdeksaskymmenes postaus :D  

Tälleen aamusta on niin rauhallista kirjottaa kun kaikki nukkuu ja saarauhassa keskittyä vaan tähän :) Mun maha on ihan kauheen kipee kun heräsin, ehkä johtuu eilisen syömisistä tai siitä kun mun vatsa ei oo toiminut pitkään aikaan niin kuin pitäis. Toivottavasti tää menee kohta ohi ja olis parempi.

Tää päivä vähän jännittää mua, mulla on se ravitsemusterapeutti ja kun tiedän, että mun paino on taas laskenut aikalailla niin se vähän pelottaa, että mitä se muija taas alkaa saarnaamaan mulle syömisistä ja kaikesta muusta. Puhu viimeks, että saattais osasto kohta olla lähellä jos ei painoa tuu lisää pian :s Enhän mä sitä todellakaan halua, mutta ei ne sinne ota onneks ees tämmösiä norsuja :D tänään ei oo oikeestaan muuta kuin salilla käynti, ravitsemusterapeutin tuomio ja sitten illalla vaan kotona hengaamista.. Ajateltiin eilen ,että jos käytäis luistelemassa tänään. Eli ei oo silleen mitenkään erikoinen päivä ainakaan tulossa, että katotaan mitä keksitään ;) Sais kyllä tääkin viikko mennä yhtä nopeasti kuin viime viikko.. Kohta on jo helmikuukin :P 

Kohta olis aamupalan aika, ajattelin pari kuppia teetä ja leivän tai puuroa. Kun juo tota teetä paljon niin se pitää nälkää enemmän ja poistaa myös nestettä elimistöstä :P Mulla on kaikenlisäks ihan hirveen kylmä niin se tee auttaa myös lämmittämään varsinkin kun en koskaan lisää siihen maitoa edes. Puuro pitää kyllä paremmin nälkää kuin yks leipä, mutta mun jotenkin tekee ennemmin mieli leipää kuin puuroa, en tykkää niin kauheesti puuroista muutenkaan :D Tai kyllä sitä silleen syö, mutta kuitenkaan ei oo mitään herkkua silti. 

En nyt tee tästä postauksesta kauheen pitkää koska ajattelin levätä vielä hetken vaikka oon ihan pirteä kuitekin.. Mä en muista koska olisin nukahtanut niin nopeasti kuin eilen illalla, jäi iltapalat ja kaikki syömättä kun väsytti niin paljon :D Suihkussa sentään kävin ja kerkesin huokasta, että kylläpäs se piristi ja sit samantein kun sänkyyn pääsin klo 22 aikaan niin uni tuli hetkessä.. Onneks, mä vihaan pyöriä sängyssä tunti tolkulla kun ei unta tule mitenkään.


Mutta ei mulla mitään muuta tähän väliin, koitan tänään jos tekisin sen kysymyspostauksen jos jaksan vielä.. Pushalit ja hyvää päivän jatkoa kaikille <3

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)