Stalkkaukset!

perjantai 11. tammikuuta 2013

Lyhyesti ja tiivistetysti!


TERPPA taas kaikki rakkaat lukijat ja muutkin jotka on tänne sattuneet eksymään jostain syystä :D Mä en eilen kerennyt/jaksanut sitten enään kirjotella yhtään mitään. Käytiin vähän shoppailemassa iiiisossa kaupassa ja sitten myös ruokakaupassa, tuli ostettua kaikkea mukavaa ja mieltäkin piristävää, kuten uus laukku, kengät kirppikseltä ja sitten luomivärejä <3 Mulla on heikkous noihin luomiväreihin ja kynsilakkoihin vaikka mulla on mega iso pöydällinen, mut ainahan on jotain uutta kivaa saatava joka tapauksessa!!







Tää mun nukkuminen on edelleen aikamoinen ongelma, en oo taas nyt viime yönä nukkunut ollenkaan, edellisyönä nukuin 00:00-04:00 ja sen jälkeen en saanut unta mitenkään, pyörin vaan sängyssä. Mun piti tulla postaamaankin teille jotain, mutta en sitten jaksanutkaan! Ja nyt ei oo sitten unesta taas tietoakaan, oliskohan taas yliväsymystä tai jotain kun ei uni tule? Ajattelin jos yhden leffan tässä kattelis (oon kyllä nähnyt sen jo, mutta ei se mitään) ja sitten yrittäis taas saada unta jollain ihmeellä, kamomilla teetäkin tullut joku kolmekuppia juotu, mutta ei vaikuta ei. 
Ja sitten tähän tän yön valvomiseen liittyy osaks sekin, että vähän riideltiin tossa alkuillasta ton mun miehen kanssa.. Ihan turhasta asiasta, mutta riideltiinpä kuitenkin ja itkin sellaset pari tuntia silmät päästäni ja lähin juoksemaan tonne paskaan ilmaan puoleks tunniks verenmaku suussa.. Plaah, just kun kerkesin kämppiksellekkin hehkutella että meillä on menny niiiin mahtavasti ton miehen kanssa niin samantein tulee tommosta! No saatiin kuitenkin nyt sovittua toi juttu sit onneks. ja kaikki hyvin taas ,vaikka se vaivaakin vähän mun mieltäni edelleen. 






Sitten voisin eilisestä kirjottaa vielä tähän, käveltiin sellanen 10kilsan lenkki ja kävin salilla taas jo toisen kerran tällä viikolla :P Siinäpä se päivä melkeen menikin sitten, söin muutaman leivän ja muuta ei taaskaan maistunut ollenkaan :( Sitten vaan loppupäivä oltiin kotona ja hengailtiin, mies oli taas myöhään töissä ja toi on raastavaa mun mielestäni kun joudun olemaan liikaa yksin.. 

Ajattelin huomenna laittaa vähän kana-sinihomejuusto-makaroonisalaattia, piti jo tänään mutta käytiin yllätys yllätys sitten hesessä! -.- 

Mutta ei mulla nyt tähän hätään taas muuta, kertokaahan jotain mistä mä voisin postailla.. Multa pyydettiin tossa kommenteissakin kroppakuvaa, mutta emmä tiedä viitsinkö laittaa.. Laitoin kuitenkin harkintaan :D Nyt hyvät yöt ja päivän jatkot.. Koitan huomenna jaksaa kirjotella, on kyllä miehen tavaroiden muuttaminen että menee tohinassa koko päivä,mutta katsellaan :)



xoxo:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)