Stalkkaukset!

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

perhe-elämää!

Jos taas pikkasen eilisiä kuulumisia päivittelis.. Mulla meni salilla taas jonkun aikaa ja sitten oltiin vasta 10 jälkeen kotona illalla kun piti käydä miehen vanhemmilla toisella paikkakunnalla ja siellä meni liian monta tuntia. Mutta eipähän tarvitse tänään enään tehdä mitään.. käytiin 10km lenkki heittämässä koirien kanssa + puistossa niitten kans. Vähän meinaa olla selkä kipee noitten salilla käymisten jälkeen, mutta ei onneks kauheen pahasti.. 

Miehen kanssa tää yhteiselo on menny ihan super hyvin, ehkä jopa ihan yli odotustenkin.. Oon yllättynyt siitäkin miten nopeesti ''perhe-elämä'' voi lähteä käyntiin ihmisen kanssa jolla ei ole ensimmäistäkään omaa lasta saatikka sitten muutenkaan ollut pienten lasten kanssa tekemisissä, ja nyt muutaman kuukauden jälkeen hoitelee vaavaa kuin omaa lasta.. aah, ihanaa <3 <3 Tää on jotenkin ihan ylimahtavaa kun tietää, että aamulla kun herää syöttämään vaavaa niin toinen tuhisee tossa vieressä tai useimmiten herää ensimmäisenä ja tuo vaavan mulle, kun hoidan usein ensimmäisen syötön aamulla ja sit illalla viimeisen.. Oon nukkunut nyt ihan sairaan hyvin, paitsi viime yönä.. Nukahdin 22.30 ja heräsin 2 aikaan yöllä enkä saanu vasta kuin joskus 9 aikaan aamulla seuraavan kerran unta. Mutta nukkunut kuitenkin :> 

syömisten kanssa eilen meni no, yli 1000 kaloria :s Mutta yritän parhaani, että ens viikolla alottaisin et olis MAX 800kaloria päivässä. (nytkin taas karkkeja popsin tässä samalla kun kirjottelen tätä). Ja varoo muutenkin kaikkea sellasta missä on ihan hulluna kaloreita. Oon myös alkanut tajuamaan ihmisten iloisia ilmeitä kun ne näkee , että mä SYÖN!! Oikeesti ne on aidosti tyytyväisiä siitä, että mä olen suht kunnossa. 

Mä oon niin rakastunut tähän biisiin, että voisin kuunnella sitä koko ajan <3 
Tulipas tyhmästi nää tekstit tähän kun laitoin ton videon ensimmäisenä :D mutta ei se mitään, en jaksa alkaa muuttelemaan tätä nyt.


xoxo:Nansku







2 kommenttia:

  1. Hyvä kuulla, että siellä on hyvä mieli ja paremmat yöunet (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pitäis vaan opetella olemaan kehumatta tosta nukkumisesta :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)