Stalkkaukset!

perjantai 25. tammikuuta 2013

Perjantai


Ajattelin vähän kirjotella teille taas kun on ollut vähän rankkapäivä tässä ja tämmöstä.. ei oo kyllä mitään erikoista tapahtunut, mutta vähän töitä ja sitten salilla käyntiä niin on veto ihan tajuttoman poissa oikeesti. Oon herännyt joskus seittemän aikaan tänään ja nukkunut todella hyvät yöunet , mutta kuitenkin väsyttää nyt ihan sairaan paljon :( ärsyttävä tunne kun silmät lupsuu koko ajan minkä kerkee.. 

Nyt kattelen eilisiä salkkareita tässä ja mietin että mitähän sitä sitten vielä tekis tänään.. Kylpy olis todella kiva juttu, sais vähän rentoutua yms.. 

Syömisten kanssa on mennyt joku 100kaloria yli sen 800 :( Mutta kuten sanoin tossa edellisessä postauksessa, niin emmä jaksa nyt viikonloppuna sen kummemmin stressailla tosta kalorimäärästä, kuhan ei tuhansia pomppaa yli sallitun kuitenkaan niin kaikki on hyvin :D Oon kyllä onnellinen siitä, ettei mulle oo tullut vähään aikaan läskiahdistusta ainakaan. 

Muttajoo, ei mulla oo muuta nytkään, et tääkin tämmönen pikapostaus taas kerran.. Yritän viikonlopun aikana kirjotella vähän enemmän kun oon kuitenkin varmaan koko viikonlopun ihan kotosalla vaan.. 

Hyvää perjantai-illan jatkoa kaikille ja muistakaa olla kiltisti ;)

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)