Stalkkaukset!

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Ei otsikkoa!


Ennen mä odotin illalla sitä hetkeä kun vaava nukahtaa, että saan hetken olla omassa rauhassa ja kattoa vaikka jonkun leffan murun kanssa. Nykyään mä ootan illalla sitä hetkeä, että saan itsekin painaa samantien pään tyynyyn kun vaavakin nukahtaA :D emmä ole jaksanut enään illalla tehdä yhtään mitään.. Oon ollut niin väsynyt , että oon nukahtanut samantein. Vaava nukku taas koko yön, kerran heräs joskus yhden aikaan ja sen jälkeen on nukkunut ja nukkuu edelleen <3 Mä heräsin joskus puol kuuden aikaan ihan pirteenä kävin suihkussa ja söin aamupalaa, lueskelin teidän blogikirjoitukset ja sitten tulin bloggaamaan :D Ootan oikeestaan nykyään enemmän tätä aamuista rauhaa kun koko talo on ihan hiljaa ja saa rauhassa tehdä mitä haluaa :) 

Eilisen syömiset meni taas vähän päin vitsiä suoraan sanottuna, tuli syötyä jäätelöä ja kaikkee turhaa.. ja sitten illalla oli vatsa ihan hullun kipeä, etten tiennyt taas miten päin mun olis pitänyt olla.. Mutta enpäs oksentanutkaan :) Oon aikalailla päässyt siitä oksentamisesta, keksin sitten jotain muuta tekemistä tai jotain, että se huono olo vähän niinku unohtuu siinä sivussa!  Mä en ees muistakkaan koska olisin viimeks syönyt jotain lämmintä ruokaa.. Joten tänään vois tehdä vaikka riisiä ja kanaa? Oon syönyt oikeestaan vaan tonnikalaa ja raejuustoa + jotain hedelmiä yms.. 



Eilisestä vielä, käytiin luistelemassa ja siellä vierähti melkeen pari tuntia, nyt mun jalat on ihan sairaan kipeet ja turvoksissa niin käyn varmaan vaan vähän juoksemassa tänään tai jotain kevyttä , tyhmää että pitää joka kerta rehkiä itsensä kuoliaaksi mut en saa tosta treenaamisesta ikinä muuten mitään irti niin vähän pakko periaatteessa :D Ei eilen sitten mitään erikoista tullut tehtyä, kävin kaverilla teellä ja salilla, sitten olin vaan kotosalla. 

Oon taas kirjottanut jonkun pienen ikuisuuden tätä kirjotusta, eli nyt varmaan tässä lopettelen ja palaan myöhemmin tänään taas jotain kertomaan teille jos keksin jonkun mukavan postausidean taas :D 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)