Stalkkaukset!

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Vähäkaloriset ruoat + paljon muuta!


Tulikin tossa uudenlainen postausidea mieleen kun ajattelin tänään paistella noita kanapihvejä :) Kertokaas mulle jotain vähäkalorisia ruokia, oon niin kyllästynyt tohon tonnikalaraejuustoananas mössöön jo, että tulee korvista ulos. Samaten maitorahka, ihan kamalaa :s Samaten kun kuvittelis, että parissa kananmunassa ei oo melkeen yhtään kaloria, mutta niillä saa sen 800 kaloria tuhlattua hetkessä :D Pinaattiletut/keitto on mun ehdottomia lemppareita kyllä ja niitäkin tullut kulutettua viime aikoina ihan liikaa.. Pinaattiletuissa ei oo paljon yhtään kaloreita ja ne on terveellisiäkin. -_- 

Ajattelin kanssa alkaa kattomaan noita sh-leffoja kun niitä on nyt viime aikoina aika paljon kehuskeltu monessakin blogissa mitä seuraan. Eli ehdotelkaa jotain mitä suosittelisitte muiden katsottavaks :) Sellasia siis mitä jaksaa katsoakkin, ettei oo tylsiä ja puuduttavia :D 

Kannattaa muistaa myös tämä, kun tekee mieli jättää aamupala syömättä (niinkuin mun yleensä, nyt oon vasta muutaman viikon aikana oppinut sen syömään). ''Keskimääräinen 8 tunnin yöuni polttaa noin 450 kaloria, joten kroppasi tarvitsee polttoainetta aamuisin. Aamiaisen syömättä jättäminen saa aikaiseksi vain verensokerin laskemisen liian alas. Monet tutkimukset 
osoittavat, että henkilöt, jotka jättävät aamiaisen syömättä, ovat monesti ylipainoisia.'' 

ja toinen ''Juo riittävästi vettä tai muuta kaloritonta nestettä!Ihmiset sekoittavat joskus janonsa nälkään. Kokeile siis nauttia lasillinen jääkylmää, raikasta vettä ennen kuin turvaudut ylimääräisiin kaloripitoisiin välipaloihin.''
Eli jokainen juokin nyt tässä välissä yhden ison lasillisen vettä, minä myös ;) Vesi kannattaa myös säilyttää jääkaapissa niin sillon sitä tulee enemmän juotua kun se on valmiiksi jääkylmää, oon huomannut ton asian kun mulla on aina ongelmia vedenjuonnin kanssa :D 

Mun blogillani on yli 2000 kävijää, ihan mahtavaa.. Ootin että joku kolme ihmistä kävis täällä sillon kun aloin perustamaan blogia :D ootin myös sitä, etten jaksa päivää kauempaa kirjottaa koska mun mielestä mun elämä on tylsää kuin mikäkin. Mutta näköjään tästä tylsästäkin elämästä riittää kerrottavaa koko kansalle :) Kiitos kun jaksatte käydä kurkkailemassa mun kirjotuksiani <3 Ja muistakaa jättää kommentteja tietenkin myös.. 

xoxo: Nansku

2 kommenttia:

  1. Pääsiski juomaa vettä :/ Pullo jäi luokkaa... Yritän ite siirtää unirytmii parempaa päin, eile olin sängys jo puol 1 aikaa ku normaalisti menisin jossai 3 aikaa nukkumaan. :D Mietin kans vähäkalorisii ruokii mut ei tullu mieleen ku lähinnä välipalatyylisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain uudenlaista lämmintä ruokaa kaipailen :) Koitin netistä kattoa kaikkia, mut näyttää olevan aika kaloripommeja vaikka niistä sanottais, ettei oo kauheesti kaloreita :s

      Kannattaa muistaa pitää pullo mukana, mullakin on joka paikassa mihin sit meenkin niin aina vesipullo, tosin en koskaan muista juoda siitä ellei oo ihan kauhee jano :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)