Stalkkaukset!

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Sunnuntai


Hyvää sunnuntaita rakkaat lukijat ja kaikki muutkin jotka tänne sivustolle sattuu eksymään <3
Mulla on ollut ihan hyvä aamu, ottaen huomioon sen että heräsin viiden aikaan syöttämään vaavaa ja kävin veskissa ja satuin huomaamaan, että mun puhelin soi.. ja tottakai mä menin vastaamaan siihen :DD No eräs känninen ihminen siellä soitteli rappukäytävästä oksennuksen seasta ja sano tulevansa käymään.. Juuei kiitos!! Huoh, no siinä sitten kävi aika kivasti lopuks että ei tullut käymään ja pääs luultavasti johonkin muuhun nukkumaankin kuin rappukäytävään. En sitten sen puhelun jälkeen saanut heti unta vaan nukahdin joskus seiskan aikaan kauheen pakkonukahtamisen jälkeen :D Ja heräsin joskus yhentoista aikaan muistaakseni. 

Eilinen meni hyvin kuten edellisessä postauksessa tossa kerroinkin oon ilonen noista syömisistä, vähän tuli taas keskustelua kyllä illalla, etten oo syönyt mitään ja plaaplaaplaa, mutta sitten otin ananasta ja raejuustoa niin sain senkin paikattua pienin kalorimäärin :D Mutta nyt mulla on ihan tajuton nälkä oikeesti, en muista koska olis näin kauhee ollut.. Ja huoh, pizzaa <3 Kohta on sellaset läskiangstaukset ettei mitään järkeä.. Taas tiedän mitä tulevanpitää, mut silti en KOSKAAN tule oppimaan tästä yhtään mitään. Toisaalta, voihan toi olla pieni palkinto siitä, että oon onnistunut muutaman päivän syömisissä mut ei tossa oo mitään järkee.. :D ihan sama, jaksa nyt ajatella taas yhtään mitään. 

No mutta lähen oottelemaan sitä ruokaa nytten ja palailen ehkä myöhemmin, ainakin kohta lueskelen teiän postaukset ja katotaan jos jaksan jotain kommentoida taas :)

xoxo: Nansku

2 kommenttia:

  1. Mulla palais niiiiiiin käpy, jos joku pelle soittelis mulle 21 - 08 välillä. Onneks ei kukaan koskaan soittele, joutusin skalpeeraamaan jokasen :o :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, kyllä mullakin aika usein palaa käpy noihin soittelijoihin, varsinkin jos on unohtanut laittaa puhelimen äänettömälle yöks :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)