Stalkkaukset!

lauantai 5. tammikuuta 2013

Lääkärillä käynti....


Alkaa kyllä tää himassa löhööminen riittämään mulle, pää hajoilee pikkuhiljaa kun ei pysty mitään tekemään tai mihinkään menemää. Eilen kun käytiin luistelemassa niin oli vähä virhe koska sit illalla tai yöllä oikeestaan taass nous kuume pilviin :s

 Tänään sitten vietetty päivystyksessä aikaa ja sieltähän sitä tuli, että mun pitäs mennä käymään sh-poliklinikalla koska mun paino on taas laskenut ja tää kuumeilu johtuu siitä!? Sanoin sille lääkärille suoraan, että lopettaa sen paskanjauhamisen suoraan päin naamaa ja puhuu totta jos siihen kykenee.. Nii se lääkäri katto mua vähän kieroon jostain syystä.. Mies sitten kyseli ton päivystyskäynnin jälkeen ,että mitä ne sano niin kerroin ihan rehellisesti valehtelematta kaiken.. Se vaan sano ''mä tiesin ton ja oon sanonut sulle miljoonaan kertaan tosta syömisestä'' ja plaaplaaplaa.. No totta, mä tiedän sen. Mutta olen mä nyt skarpannutkin että en oo pitänyt ainuttakaan paastopäivää tälläkään viikolla yms tai oksentanut! Meinas taas tulla pikkunen riita tosta, mutta selvittiin siitä onneks muutaman sanaharkan jälkeen. Mutta mitä hittoa ne mulla tekee siellä sh-poliklinikalla nauraa vedet silmissä mut pihalle sieltä jos jotain!! Kun papereihi on kertaalleen kirjotettu, että sairastaa syömishäiriötä niin sen jälkeen käyt missä tahansa terveysdenhoitoon liittyvissä paikoissa nii se juttu miks menet sinne on syömishäiriön syytä!! Sai sentää kauheen jankuttamisen jälkeen antibiotteja kun lupasin mennä käymään siellä polilla, mutta todellisuudessa olenko mä menossa sitä ei tiedä kukaan.. en edes minä itse :D 

Anteeks kirjotusvirheet, oon vaan taas niin kamalan väsynyt ja ärsyyntynyt tosta päivystyskäynnistä, mutta kyllä tää taas tästä. Ens viikko ahdistaa suunnattomasti kun pitää hoidella kaikkia mahdollisia asioita asumiseen liittyen, tehdä kaikki osotteenmuutokset tänne uudestaan ,typykän neuvola jne.. Ei oo kauheesti voimia tehdä yhtään mitään, mutta pakko se on taas ottaa itseään niskasta kiinni niin, että sais noi pakolliset jutut hoidettua, ettei ne taas jäis jonkun paskan masennuksen takia hoitamatta jne.. 


Mutta ei mulla taas tällä kertaa muuta, katotaan jos jaksan ja kykenen vielä tänään postaamaan jotain mukavaa teille :D 

xoxo: Nansku

2 kommenttia:

  1. Miks ihmeessä en oo lukenu sun blogia aikasemmin! :) Kuulostaa meinaan toooosi tutulta nää sun jutut, samaistuu helposti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joskus jää vähän varjoon näköjään ;) Mutta kiitos paljon <3

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)