Stalkkaukset!

lauantai 12. tammikuuta 2013

toimintaa!


Mun piti jo eilen tulla TAAS kerran kirjottamaan tänne, mutta meni koko päivän siinä kun ensin vaava kiukutteli monta tuntia, sitten piti käydä kaverin kanssa kahville jossa vierähti sitten muutama tunti kun piti juoruta taas jonkun kuukauden kuulumiset kerralla :D kuten aina naisilla riittää juoruttavaa, siis vaikka ei koskaan olis mitään asiaa esim kun soittaa jollekkin kaverille niin kyllä sitä asiaa siinä puhelun aikana sitten tulee ja tunnin päästä tulee se ''ei mulla ollut sulle mitään erikoista asiaa edes'' :D Onko tutun kuulosta? Sitten ton kahvittelurupatteluhetken jälkeen lähettiinkin siivoilemaan miehen kämppää jossa tosin ei ollut edes mitään ylimäärästä siivottavaa tai ei oikeestaan mitään siivottavaa ja raahattiin kaikki miehen tavarat tänne.. eli nyt <3 mmm virallisesti asustellaan yhdessä!! ihana fiilis! En voi tosiaan sanoa, että asuttaisiin yhteisessä kämpässä vaan ,että asutaan yhteisessä huoneessa :D Mutta tää nyt ei kumpaakaan oo haitannut missään vaiheessa niin samapa tuo missä sitä sitten asustelee ;) Mulla on seuraa päivisin kun mies on töissä koska myös kämppis on äitiyslomalla.. Niin mikäs tässä ollessa! Mutta sitten muuton jälkeen lähettiin vielä käymään salilla vaikka mies valitti koko ajan, ettei se jaksa ja plaaplaplaa, mutta väkisin raahasin sen sinne sitten mukaan :D Nyt voin kertoa että olin illalla niiiiiiin poikki etten muista koska olisin ollut, on ollu niin toimintaa täynnä oleva päivä ettäh.. Kämppiksien kanssa pidettiin pieni koti-ilta pelejen parissa ja muutaman sidukan.. Oli todella hauskaa :> 

Mutta jostain syystä mä taas mietin liikaa asioita enkä ole edelleenkään saanut nukuttua :( Mutta tän postauksen jälkeen lupaan yrittää ainakin vessassa käynnin jälkeen saada unta. 

Nyt olis myös pieni kysymys lukijoille, kun mulla on kauhee ongelma, että mistä mä kirjottaisin yleensäkkin.. Niin ehdotelkaas jotain mukavia aiheita jos niistä sitten keksisin jotain edes? :D 

En nyt jaksa lisäillä tähän mitään tyhmiä kuvia, että sori siitä :D heips.

xoxo:Nansku

2 kommenttia:

  1. Onnee yhteen muutosta! :) Ja joo mä oon joskus puhunu 8 tuntiakin putkee puhelimessa kaverin kaa :D Et tuttuu on! :D
    Ja tost kirjottamisesta, et mä tykkään ainaki lukee vaa iha perus juttui, et mitä sul kuuluu ja mitä oot puuhaillu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Jep toi monen tunnin puhuminen on varmaan monelle muullekkin tuttua! :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)