Stalkkaukset!

torstai 3. tammikuuta 2013

Pikasesti.


nyt olis sellaset 13tunnin yöunet takana, eli ihan kiitettävästi nukuttu vaikka eilinen yö ja päivä meni valvoessa ja nyt on kroppa ihan selasin ja heikottaa tajuttomasti.. + väsyttää! Nukkunut liikaa siis? Ärsyttävää, miks mä en koskaan voi olla silleen hyvin nukkunut. Heräsin tossa 7 aikaan aamulla niin olin ihan pirtee mut kun syötiin niin sit taas alko väsyttää ihan sikana. Niin olihan se pakko vetästä tommoset reippaat kolmentunnin päiväunet :D Joten tää kirjottaminen jäi taas näin myöhään anteeksii.. Eikä mulla kyllä mitään ihmeellistä postattavaakaan ole kun kaikki on mennyt ihan kivasti :)




Tänään oon taas syönyt vähän huonosti, kun ollu kaikkea tässä niin ei oo olevinaan kerennyt, mutta kuitenkin :> Ja oksentamista en oo tehnyt kuten oon luvannutkin. Kaloreitakaan ei oo tullut pahemmin laskettua eikä mitään läskiahdistustakaan ollut, että voisko paremmin taas mennäkkään?Veden juonti tosin on se ainainen ongelma mulla, mutta teetä jos taas nyt illasta muutaman kupposen juo niin saa senkin sitten taas kuriin. Muutamat kyykyt ajattelin tehdä vielä tänään jos polvi antaa sen verran periks :D se on taas ollut ihan hirveen kipee :s Ja muutenkin oon antibiottikuurilla tässä kun keuhkoputkentulehdus eikä se tunnu helpottavan nyt ollenkaan taas! 

Ja huomenna on taas perjantai, meneeköhän tää vuos 2013 yhtä nopeesti kuin tää viikkokin? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)