Stalkkaukset!

perjantai 4. tammikuuta 2013

Ei mitään


Ei vitsi mua ärsyttää niin paljon, etten mä saa nukuttua öisin. Sit mua väsyttää ihan koko ajan niinku nytkin, joku puoltuntia sitten heräsin mut silti oon niin väsynyt että ei mitään järkeä :s Silmiä kirvelee, enkä jaksa taas yhtään mitään!! Se olis taas perjantai, mulla ei oo mitään suunnitelmia.. Oon ihan kotona vaan, kun miehelläkin on vapaata, eli ehkä jotain yhteistä illan viettoa. <3 Nyt mä voisin kuitenkin ottaa ne päiväunet, paitsi että sit menee taas hienosti yöunet.. Plaah, paitsi ne on luultavasti muutenkin menetetty jo!

Syömisten kanssa ei oo oikeestaan ollut mitään ongelmaa, oon ainakin yrittänyt syödä joka päivä sen lämpimän ruoan ja sitten viel jotain leipää tai muuta pientä myöhemmin, ei oo tullut sellasia huonon olontuntemuksia enään melkeen ollenkaan (koputtaa puuta).Kun on syönyt silleen pieniä annoksia jne.. 
oon myös yrittänyt lisätä noita maitotuotteita enemmän mun ruokavaliooni, esim muutama rahka päivässä tai jotain tommosta kun ravitsemusterapeutti aina paasaa tosta maidon puuttumisesta. Mä en hirveesti tykkää edes maidosta niin sen takia sitä ei pahemmin tuu juotua ees. 

Ja vielä, anteeks kun en oo jaksanut panostaa näihin kirjoituksiin nyt samalla tavalla kuin aikasemmin, mutta mua väsyttää tälläkin hetkellä niin paljon ettei mitään järkeä taas :S 

xoxo: Nansku



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)