Stalkkaukset!

torstai 17. tammikuuta 2013

Pikapostaus taas!


Mun piti taas kirjotella vaikka mistä, mutta aivot lyö tyhjää ihan sikana. Viime yö meni taas ihan perseelteen.. täytyis olla kehuskelematta aina kun toi joka kerta menee seuraavana yönä perseelteen :D en siis nukkunut taas sekunttiakaan, just salilta tulin ja oon ihan poikki, huomenna on super rankkapäivä kun on salille meno, sitten pitää käydä hoitamassa pari juttua ja sen jälkeen vielä treenit. varmaan joskus illalla 22 viimeistään kotona.. :s No mutta sit on viikonloppu lepoa taas ennen maanantain koetuksia <3 

Kaloreita on tähän mennessä tullut jotain 800, lähinnä kaikki yöllisistä suklaista kun en ole kerennyt nyt koko päivään taas syömään mitään. Jos kohta kattois jotain syötävää taas. 

En oo hirveesti jaksanut panostaa noihin muiden blogien kommentoimiseen, mutta kyllä mä tästä taas piristyn vielä :D Mulle saa kyllä laittaa kommenttia ja olis mukava saada jotain luettavaa lisää joten linkkailkaahan blogejanne tähän niin pääsen tutkiskelemaan jospa jotain mielenkiintoista löytyis. 

Mä palaan ehkä vielä tänään jos en saa taaskaan nukuttua, mutta kattellaan.. Nyt vaan tämmönen pikainen päivitys taas!!

xoxo:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)