Stalkkaukset!

maanantai 28. tammikuuta 2013

haaaste :>


Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Asiat:
1. Vihaan itseäni/ en pidä itseäni minään muuna kuin läskinä.
2. Olen liian itsetuhoinen.
3. Rakastan vaavaa ylikaiken <3
4. Raskausaika oli elämäni onnellisinta aikaa (tähän mennessä siis).
5. Katson päivittäin salkkareita, jopa uusintoja viikonloppusin :D
6. Rakastan soittaa pianoa ja laulaa.
7. Olen usein todella masentunut.
8. Olen harrastanut niin paljon kaikkea mahdollista, etten itsekkään muista varmaan puoliakaan niistä.
9. Ajattelen edelleen vähän väliä sitä naimisissa olevaa miestä.
10. Olen pettänyt lähes kaikki uudenvuodenlupaukseni jo tässä tammikuun aikana!
11. Jos epäonnistun kerran jossain asiassa jätän asian sikseen enkä enää yritäkkään edes, koska pidän itseäni epäonnistujana ja paskana! (miten voi olla näin vaikeaa keksiä asioita itsestään)... 


1.Uskotko olevasi onnellinen/tyytyväinen tavoitepainossasi?Uskon aikalailla, eihän sitä tosin vielä tiedä mutta voisin kuvitella että olen. Tosin olen kuullut niitäkin joille ei riitä mikään laihduttaminen, mutta kun oon tyytyväinen itseeni niin lopetan kyllä. 

2.Mitä sarjoja seuraat?Salkkareita, uusi päivää, en kait muuta tällä hetkellä :D tai jotain satunnaisia kyl

3.Seuraatko muita, kuin SH-blogeja?Seuraan :))

4.Jos saisit yhden päivän, jolloin et tuntisi lainkaan syyllisyyttä tai ahdistusta syömisistäsi ja juomisistasi, mitä söisit ja joisit? Hmm, varmaan kebabbia ja kokista :D eli normipäivä! mutta ilman ahdistusta.

5.Mikä on lempiurheilulajisi? Mitä haluaisit harrastaa, jos voisit valita minkä vain harrastuksen? Mä en niinkään diggaa mistään urheiluista mutta jos joku pitää valita niin varmaan telinevoimistelu, taitoluistelu tai sitten uinti olis sellasia mitä visin kuvitella harrastavani, tai yhtä noista olen harrastanutkin.

6.Mikä on suurin unelmasi (laihtumista ei lasketa)? Hyvä kysymys, oon miettinyt tätä aika monestikkin.. Ehkä olla onnellinen rakastavan miehen/perheen kanssa, saada kaikki asiat kuntoon ja parantua tästä paskasta.

7.Minkälainen olit lapsena? ihan kamala kakara, mun äiti oli jatkuvasti ongelmissa mun kanssa kun olin kauhee riiviö ja keksin kaikkea pahantekoa ihan koko ajan kerta toisensa jälkeen, teini-ikään asti oikeestaan! Toivon, että mun vaava tulis enemmän isäänsä tossa suhteessa, että pääsisin hiukan helpommalla :D

8.Mitä opiskelet/teet työksesi? Olen aika monitoiminen ihminen, teen tatuointeja/lävistyksiä satunnaisesti yhdessä liikkeessä (satunnaisesti sen takia koska olen äitiyslomalla..) Sitten puhelintöitä, mistä en tässä mainitsekkaan sen enempää :D Sitten laittelen rakennekynsiä/ripsiä, meikkaan ja leikkaan 

9.Mikä on suosikki "kausiherkkusi" (esim. Runebergin-tortut, laskiaispulla, mämmi, lanttulaatikko jne)? Mulla on monia tommosia kausiherkkuja mut täl hetkellä on tonnikala ja raejuusto ,siis sillein sekotettuna :D ja metukka on toinen mitä voisin välillä syödä paketti tolkulla ja sit välillä en voi sietää sitä.

10.Mittaatko itseäsi mittanauhalla punnituksen lisäksi? Mittaan juu.

11.Onko kaapissasi tavoite-vaatteita? Jos, niin millaisia? ei mulla oo sellasia. Mua alkaa masentamaan jos mä en mahdu samantein joihinkin vaatteisiin niin en voi pitää tommosia tavotteita ollenkaan.




KYSYMYKSET:

1. Lempi ruokasi?
2. millaisessa talossa asut?
3. Jos saisit valita yhden asian elämältä, mikä se olisi? 
4. onko sulla lävistyksiä? Jos niin missä? 
5 Onko tatuointeja? Jos niin missä ja minkälaisia?
6. Lemmikkejä? Jos ei ole niin minkä lemmikin haluaisit? 
7. Kuvaile itseäsi kolmella sanalla?
8. Lemppari leffa?
9. Missä asennossa nukut?
10. Mikä saa sinut pahiten ahdistumaan yleisemmin?
11. Lempi teemaku?

Mietin pitkään taas, että haastanko ketään koska mulla on vain neljä lukijaa ja kaikille heille on laitettu tämä haaste jo jotain kautta, mutta katsoin tosta mun blogilistaltani muutaman kenelle laitan tämän :) Voi olla, että näilläkin henkilöillä joille tämän laitan niin on tämä ennestään, että pahoittelut siitä!! 

puolianorektikko
effy
vääränlainen tyttö
meme
Millikeiju



6 kommenttia:

  1. Voi ei iik ihanaa kiitos haasteesta <3!!

    VastaaPoista
  2. Jej! Kiva ku jaksoit tehrä! Toi sun kausiherkku meni vähä ohi (x Tarkotin sillä siis juuri näitä erilaisten "juhlien" herkkuja. Mut eipä tuo niin vakavaa :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos<3 Olen kyllä iloinen, että tuo oksentamisen kierre on katkennut. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aivan varmasti, ohan se helpottavaa ettei tarvitse salata sitä keneltäkään tai muutenkaan ahdistella siitä ollenkaan.. Toivottavasti menee hoito muutenkin hyvin ja pääset pian nauttimaan enemmän elämästä <3

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)