Stalkkaukset!

lauantai 26. tammikuuta 2013


Huomenta! Tuli vähän taas nukuttua, otin mä illalla pienet unet, mutta sitten taas tuli jostain kolmesta valvottua seittemään asti Raitiksen kanssa (yllättäen).. Lupasin tehdäkkin Raitiksesta seuraavan postauksen, mutta emmä taida tähän ihan kaikkea hänestä kuitenkaan kirjotella :o Meillä jotenkin vaan juttua riittää aina ja aika rietää ihan super nopeesti.. olin kyllä eilen aika kärttynen/kiukkunen tietyistä asioista,mutta en kuitenkaan raitikselle vaikka selitinkin kaikkea tyhmää, että anteeks siitä Raitis, mutta hän on parasta piristystä mitä mulla on varmaan koskaan ollut. Ei tarvii ajatella mitään paskoja asioita kun saa vaan jutella mitä mieleen tulee.. Raitis on siis <3 Käytän tota ''lempinimeä'' Koska tuskin kukaan haluaa oikealla nimellä kenenkään blogiin! Tosta mun kiukkuisuudesta vielä sen verran, että vaikka se ei ollut Raitiksen syytä millään tavalla niin en ymmärrä miks aina häneen sen purkaan.. Johtuuko se sitten siitä, että hän on ihminen joka kuuntelee mua edes jonkun verran? Tai kuuntelee ja kuuntelee, mutta kuitenkin vastaa asioihin jotain mitä sanon.. ainakin sillontällön :D 

Tottakai nyt ne jotka tunnistaa ''raitis'' nimen tästä niin alkaa paasaamaan siitä varmaa ja eräs ihminen joka on suuttunut mulle niin saa varmasti palavan raivokohtauksen nyt tästäkin, mutta mitäs luit.. :D Uteliaisuus on maailman tyhmin juttu, oon itsekkin utelias ihminen. IHAN LIIAN UTELIAS!! Ja siitä on koetunut paljonkin harmia itselleen.. Just jos on vaikka lukenut jonkun jutun mikä ei oo itselle kuulunut ja sit siin onkin ollut kaikkea sellasta mikä satuttaa mua niin ******!! Ei kiva... eN NYT kuitenkaan tarkottanut, etteikö tätä pitäis lukea, mut huoh.. miks ihmeessä mun elämä on niin helvetin mielenkiintoinen, että sitä pitää levitellä jossain sivustolla?? Mutta, ei nyt tosta enään tähän väliin. 


Mennääs sitten Raitiksesta muihin juttuihin... Eilen nimittäin sattuikin todella jännä juttu sinänsä, että yhdessä chatissa jossa tulee vietettyä aikaa (aikasemmin todella paljonkin), niin siellä oltiin jostain syystä levitelty mun blogini osoitetta?! Just kun halusin,että pidän mun blogini ja sen sekopääpaikan ihan erillään toisistaan koska täällä on sen verran henk.kohtaisia asioita mitä en välttämättä tahdo että kaikki tulee lukemaan kuitenkaan jotka vähänkään tietää musta jotain. Tulikin sitten yöllä kommenttia että ''Mites se Nanskun 800kalorin dietti etenee'' ja kaikkea muuta tommosta.. Eli ainakin yhtä randomia oli kiinnostanut kovasti katsoa ja lukea tätä blogia :D Se onkin aika outoa, mulle tulee aika julkkis olo tosta.. No ei vaa, toisaalta toi on todella ärsyttävää.. :s Mutta sama se, minkäs mä sille voin jos ihmiset on niin kiinnostuneita mun elämästä että penkoo koko netin läpi löytääkseen mun blogini täältä? O_O Eilen tosiaan tapahtui exmiehenkin kanssa yks todella jännä juttu, mutta en sitä tänne oo kuitenkaan kirjottelemassa koska liian moni ihminen lukee tätä tai siis sellanen joka saattaa tunnistaa mut :D en halua, kuitenkaan että ihan jokainen vastaantuleva ihminen tajuaa, että se olen just minä joka kirjottelee varsinkaan sen takia kun oon mun syömisistäni tänne laittanut. 

voiskin sitten muutaman sanan noista syömisistä kertoa, tänään ei varmaan tuu kauheen paljon kaloreita, ellei joku viisas ihminen ehdota jotain pizzan/kebabin tilaamista TAAS KERRAN! Oon syönyt vaan aamulla pinaattilettuja muutaman ja raejuustoa ja noissahan ei oo todellakaan melkeen ollenkaan kaloreita. vois syödä ihan hyvin vaikka kaks pakettia pinaattilettuja päivässä niin siitä tulee just joku 400 kaloria! Eli ei paljon mitään verrattuna vaikkapa pariin kananmunaan.. tupla kalorit ja nälkä ei edes lähde mihinkään! Mutta eipä mulla oo nyt mitään muuta tähän kuin, että hauskaa lauantaita kaikille ja katellaan jos taas jaksan huomenna kirjotella :> 

xoxo: Nansku


4 kommenttia:

  1. Luojan kiitos kukaa ei tiiä mun blogista.. kuolisin häpeään jos joku lukis mun juttuja ku ei iha normaalei oo :D tilaa ihmees pizzaa vaa, sitä mäki tässä oon tehny pari päivää ja ai että ku on hyvä fiilis.. NOT :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, no ei nää munkaan jutut niin normaaleja todellakaan ole, tosiaan tuli kyllä vähän outo fiilis kun kaikki kenen kanssa oon jutellut niin tietää nyt tästä -.- Oon kuitenkin yrittänyt pitää nää jutut mahdollisimman ulkopuolisina kaikesta silleen.. Mutta, toivotaan ettei kauheesti ketään kiinnosta käydä lukemassa näitä :D

      Pizza on kyllä sellanen mistä tulee todella hyvin läskiahdistus, nyt oon monena päivänä säästynyt siltäkin mutta.. kuka jaksaa lähtee kauppaan? :D:D

      Poista
  2. Jeeep varsinki ku on tollai kylmä ilma.. pizzan tilaaminen on niiin helppoo ja ah ku se on hyvää! Paaaljon kaloreita ja rasvaa. Sit päälle viel "vähä" irtokarkkeja niin viikon super ahdistus on taattu :D ja vaik tän tiedostaa nii silti teen nii. Fiksuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, mua ärsyttää ihan ylikaiken kun mun pitää olla tämmönen perso läski kaikelle pizzalle,kebabille , hampurilaisille ja kaikelle muulle!! Kyllä mä tykkään salaatista, mutta :D !! Kauppaan meneminen on nykyään niin hiton ahdistavaa jos joku muu ei tee sitä mun puolestani! Ja sama juttu, tiedostan kyllä sen, mutta silti pitää ahtaa sitä paskaruokaa itseensä kerta toisensa jälkeen.. :s

      Bloggeri ei jostain syystä anna mun ees laittaa otsikkoa tähän kirjotukseen o_O outoa!!

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)