Stalkkaukset!

perjantai 4. tammikuuta 2013

Tonni täys!



Jotkut tarkkasilmäiset ja hyvämuistiset ihmiset muistaa, että lupasin postauksen kun mulla on tuhat kävijää ja nyt se määrä on siis ylittynyt :') Paljon nopeammin kuin kuvittelin, koska emmä mainosta tätä mun blogiani esim missään facebookissa tai muualla niin ei tänne oo niin helppo löytää kuin kuvittelee :D (Koska haluan, että tää on ns. yksityinen ettei mun jokainen tuttu tulis kirjottelemaan mun ''ongelmistani'' tai huolehtimaan mun hyvinvoinnistani ollenkaan).. Mutta nyt huomaan ,ettei tarvii ees kertoa kenellekkään tästä blogista kun ihmiset osaa ihan itsestään tulla tänne ei se niin vaikeeta näytä olevan :P

Oon saanut kolme ihanaa lukijaa ja ilmeisesti muutaman anonyyminkin, kiitos teille kun jaksatte lukea tätä turhapäivästä skeidaa koko ajan ja piristää mukavilla kommenteillakin <3 Yritän itsekkin päivittäin käydä lukemassa muiden blogeja ja parhaani mukaan kommentoida aina jotain pientä edes. 




Yritin kirjottaa tästä kauheen pitkän tekstin, mutta koska mua väsyttää niin paljon niin tää ei nyt sittenkään niin kauheen pitkäks tullut.. Mutta ehdottakaa mulle ihmeessä vaikka ideoita näihin postauksiin jos on tai tulee jotain mieleen niin saadaan jotain mielenkiintoa tähänkin :D 




Onpahan tullut taas tän kuukauden roskaruoat syötyä, kämppis halus ihan välttämättä tilata pizzaa ja sit mun oli pakko kanssa kun en millään jaksanut lähtee kauppaan, mut otin kuitenkin mulle ja miehelle yhteisen et otin itse vaan ihan pienen palan siitä ja sit se saa loput kun tulee töistä :D Enkä edes tällä kertaa valehdellut, että olisin syönyt vaan sanoin suoraan et tein uudenvuoden lupaksen, että lopetan toi roskaruokien syömiset, kelpas tällä kertaa ainakin kämppikselle.. En tiedä mitä toi mies tuumaa kun tulee kotiin -.- Mutta se on sitten sen ajan murhe taas. Tosin kun saan tän tallennettua niin voin veikata, että se on jo kotona sillon.. Mulla taas menee ikuisuus tähän kun tuleee koko ajan kaikkee mahollista tekemistä tohon väliin ja sitten ajatus katkee taas ihan täysin, mulle tulee hirvee motivaation puute todella nopeesti jos en kerralla saa kirjotettua koko postausta alusta loppuun :D Mutta enköhän mä taas tästä taas selviä kun olen tähänkin asti selvinnyt. 


Muttah, me lähetään tästä luistelemaan niin jospa vaikka piristyis pikkasen taas. Nimittäin väsyttää ihan sairaaan paljon oikeestikkin. Tulipas taas tylsä postaus kun en tiedä mitä mun pitäs vielä kirjottaa tähän?!! :D 

xoxo: Nansku

7 kommenttia:

  1. Onnnneaaaa 1000:sta käyntikerrasta! :D ^^
    JA SANAVAHVISTUS POIS!?!?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Ja miten mä saan sen pois? Mulla on muutenkin vähän ongelmia vielä tän sivun käyttämisen ja muokkaamisen kanssa -.-

      Poista
  2. Tosi kauniisti sanottu vaikka itse en tuohon uskokkaan.. Kiitos <3

    VastaaPoista
  3. Kyllä ne tuntuu pikkuhiljaa löytävän tiensä blogeihin..ne lukijat meinaan :D
    Toi sanavahvistus tais olla asetukset -> kommentit ja sieltä sanavahvistus pois/päällä. En kerkiä nyt tarkistamaan, kun Teini tuossa ihan likellä.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nyt pitäis olla poissa :D

      Kyllä ne jostain kummasta tän kaivelee joka tapauksessa ;)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)