Stalkkaukset!

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Viikonlopun kuulumiset


Jospa mä nytten kerkeisin taas kirjottamaan teille vähän viikonlopun kuulumisia.. Ei mulla oo oikeestaan ollu mitenkään kiire mihinkään tai mitään erikoistakaan, mutta mulla on joku ihmeellinen masiskausi menossa, mikään ei kiinnosta, mitään ei jaksa tehä.. Jopa suihkuun meneminen on helvetin vaikeeta, ainoo mitä mä jaksan on vaan salilla käynti. Koska siellä mä saan purattua kaikki ylimääräset paskat pois mun niskastani.. Voisin kertoa teille vähän mun viikonlopustani, tää on ollu paskin taas pariin vuoteen...

Perjantai: Olin mun kaverilla vaavan kanssa koko päivän sitten mun yks toinen kaveri soitti, että jos lähettäis laulamaan vähän ja tolleen, no mun mies halus jäädä vaavan kanssa kotiin ihan välttämättä:) Sitten se jossain vaiheessa soitti, että menee nukkumaan ja kaikki oli muutenkin ihan ok.. No me oltiin kaverin kanssa johonkin kahteen asti baarissa, emmä juonut ku muutaman siiderin ja sitten kotona joku viis kun mentiin jatkoille meille... Noh, mä taas pilasin kaiken,,.. siis olen ollut 2vuotta ottamatta yhtäkään pilleriä viinan kanssa mutta nyt :s muutamat sirkat livahti kuin 'helpottaakseen mun oloa' ei jumalauta mä oon tyhmä ihan oikeesti! Nukkumaan menin siinä kahentoista aikaan aamupäivällä ja heräsin kuuden aikaan illalla.. voitte vaan kuvitella sainko seuraavana yönä unta!!!!

Lauantai: Meni sitten siinä kun mulla oli kauheet morkkikset,meinasin ensin etten kerro ees miehelleni yhtään mitään mutta nyt sitten mun oli vaan pakko kun oon luvannut olla rehellinen sille.. Noh, nyt se ei oo sitten eilis illan jälkeen montakaa sanaa päästänyt suustaan mun kuullen, vihaan itteeni.. viiltelinkin taas eilen!! En kyllä kauheen pahasti, mutta kuitenkin. sinne meni taas yks uudenvuoden lupaus niin että sellasta. 
Eipä mulla oo oikein kauheesti mitään sanottavaa tosta lauantaista, olin ihan kauheessa koomassa niiden pillereiden takia.

Ja sunnnutaina sitten alko se kauhee tärinä ja darra, vaikka en siis eilen mitään ottanut edes ollenkaan, mut näin se vaan menee.. huokaus! tänään heräsin joskus kolmen aikaan päivällä, nyt pitäs taas saada rytmit kuntoon kun alkaa päähajoilemaan.. 

Piti tähän loppuun vielä esittää kysymys, noista masennuslääkkeistä.. Kuinka moni käyttää sellasia, mitä merkkiä ja onks ne miten hyvin auttanut? Mulla on joskus vuosia sitten ollut mutta en kokenut niistä olevan mitään hyötyä.. mut nyt tuntuis taas et tarttis niitä. Muttaei mulla nyt muuta tässä.. palataan taas!!

xoxo: Nansku

2 kommenttia:

  1. Oivoi :/ tsemppiä!! Mulle alotetaan torstaina jotku masis pillerit ku iteki oon ihan maassa koko ajan.. saas nähä toimiiko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sulle myös tsemppiä!! Kertoile sitten ihmees mullekkin että toimiiks ne mitenkään :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)