Stalkkaukset!

perjantai 4. tammikuuta 2013

Höpötystä


Luistelemassa käytiin tossa ja oli kyllä ihan kivaa taas, nyt jalat on kipeet ja polvi varsinkin. Mutta oli se sen arvosta tottakai :D Kaaduin kivasti kanssa ja nyt särkee tota oikeeta rannettakin mukavasti, mutta eiköhän sekin tässä ohitse mene.. :D 

Ajattelin nyt vielä kirjottaa tänään teille,vaikka tossa aikasemmin jo parit kirjotukset kirjottelinkin.Mutta kun en tässä muutakaan tekemistä keksinyt. Väsyttää kyllä aika paljon, että varmaan pikkuhiljaa vois nukkumaanpäin ajatella menevänsä. Toisaalta ei olis kivaa jos herään taas keskellä yötä kesken unien :/ 

Murun kanssa leffailta vietetty, leffa oli super hyvä ja muutenkin oli ihana viettää vähän laatuaikaa taas oman rakkaan kainalossa <3 En kuitenkaan syönyt karkin karkkia koko leffan aikana, vaikka tossa sellasia oli vaikka kuinka paljon.. Ei mun edes tehnyt mieli syödä niitä ollenkaan ja tän kuumeen takia TAAS mulla on todella huono olo ja paleltaa koko ajan !! 

Toden veden juonnin ongelmallisuus taas tänään tuli ilmi, en oo tänään taas muistanut juoda kunnolla.. Ärsyttävää, mutta jos mua ei janota niin emmä juo.. Nyt juon teetä tässä muutaman ison kupillisen niin saa vähän ehkä tasattua tota. Ruokaa mä olen tänään syönyt jopa sen palan pizzaa ja pari rahkaa :s Mutta eihän se maistu jos on kipeenäkin. Kerroin kyllä miehellekkin ihan suoraan ettei mulle nyt maistu toi ruoka ollenkaan, mutta söin silti vähän.. Parempi sekään ku ei mitään! 

Mutta tää mun oloni taas vaan huononee niin otan muutaman särkylääkkeen ja meen sänkyyn lepäämään ainakin, mussukkakin tuli just tohon viereen niin täytyy tästä lopetella :D 

xoxo: Nansku 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)