Stalkkaukset!

maanantai 28. tammikuuta 2013

Mamamaaanantai


Heipsis ja hyvää maanantaita :D Mä oon ollut taas jostain kolmesta lähtien hereillä,vaava heräs syömään enkä sitten tottakai taas kerran saanut unta sen jälkeen kun olin syöttänyt hänet :( mutta jospa kohta ottais pienet unet taas niin jaksaa loppupäivän. täytyy käydä vähän töitä tekemässä tossa ja sit salille kuten aina ;) 



Mitäs maanantai suunnitelmia ihmisillä on? Mä en tykkää kyllä koskaan tästä viikon ensimmäisestä päivästä, jotenkin ahdistavaa viikonlopun (kahden vapaapäivän) jälkeen taas yrittää tehdä jotain järkevää.Varsinkin kun ei oo salilla käynyt pariin päivään niin tuntuu, että lihakset on ihan surkastunu jotenkin ja joka paikkaan sattuu ihan sikana, käytiin me eilenkin melkeen 15kilsan kävelylenkki koirien ja vaunujen kanssa tekemässä, mutta silti.. :D Laiskottaa vaan minkä kerkee!! 

Mietin tossa, että voisin ehkä jossain vaiheessa tehä kysymyspostauksen, mut teen sitten erikseen sellasen mihin saa noita kysymyksiä laitella ja sitten kun jaksan :D Eli en vielä , vaikka toki saa kysymyksiä laittaa jo jos siltä tuntuu :)) 

On muuten aika mielenkiintoista että yhden tytön blogia, joka on munkin lukijana niin on levitelty jonnekkin ihme forumeille ja samaten mun blogin osotetta on laiteltu tonne yhteen paikkaan. Mä en ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa kun niiden pitää tehä tommosta, varsinkin tän blogikaverin blogista oltiin puhuttu todella pahaan sävyyn vielä! Miksköhän ihmisten pitää tehä tommosta, ei mee kyllä mitenkään niinku mun ymmärrykseen mut ehkä ei tarvitse mennäkkään :D 

Mulla on taas vähän pää tyhjänä tän kirjottamisen suhteen ja kellohan tosiaan on puol kuus aamulla nyt, että ei oo varmaan mikään ihmekkään ettei ajatus kulje yhtään mihinkään :> 

Mutta, eiliset syömiset jätin merkkaamatta, ihan vaan sen takia kun en halunnut sitä kauheeta läskiahdistusta taas kerran ja se muuten autto! Söin pizzaa joskus aamupäivällä ja siinä kaikki mitä suuhuni eilen laitoin, nyt on kyllä taas ihan törkeä nälkä ja meinasin että jos jonkun appelsiinin söis tässä ja koittais sitten saada vielä hetkeks unta. 

Mutta eipä mulla nyt muuta taaskaan :)

xoxo: Nansku

6 kommenttia:

  1. Tee ihmeessä kysymyspostaus! :) En kans tajuu mikä ihmisii vaivaa jos mun blogi on noin iso ongelma... Netissä on moooonia muita samanlaisia blogeja ja nyt judt mun blogist on tullu hirveetä draamaa. :D Ihan sama, mä en välitä! Kivaa maanantaita sulle! :) (en jaksais millään nousta sängystä pois vaikka koht myöhästyn koulust...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, voisin jossain vaiheessa tehdä :) Tykkään vastailla noihin kyselyihin muutenkin , niin mikäs siinä :D
      Mä kanssa mietin tänäänkin vielä tota, että miten ihmeessä se on niin suuri juttu kaikille joka puolella nettiä? O_o En pysty mitenkään ymmärtämään oikeestikkaan että mikä siin on niin outoa ja ihmeellistä, samanlaisia blogeja on varmaan tosiaan joku miljoona muutenkin olemassa :D Eikä noista kannatakkaan välittää todellakaan, porukka kyllä tykkää anonyymeinä kommentoida kaikkea tyhmää...
      Heh mä oon ollut taas kolmesta lähtien hereillä, enkä saanut sit unta sen jälkeen ollenkaan :(

      Poista
    2. Niimpä! :D Oho, höh, mäki heräsin viiden aikaan ja sit uusiks joskus puol 7... :/

      Poista
    3. Oon nyt monena päivänä herännyt 3-5 aikaa yöllä.. ärsyttävää, mut onneks tänään sain uudelleen unta :) Jos jaksais vaikka kymmeneen illalla valvoa taas :D

      Poista
  2. Plööööh, eka kerta vuosiin ku maanantai tosiaan tuntuu maanantailta! Laitoin sullekki haasteen blogiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan se hyvä vai huono asia, et maanantai tuntuu maanantailta? :D

      Kiitos haasteesta :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)