Stalkkaukset!

tiistai 15. tammikuuta 2013

Pikapostaus


Mä olen nukkunut jopa kahtena yönä peräkkäin :) Eilen oli niin energinen olo sen jälkeen kun oli pitkästä aikaa saanut nukuttua koko yön niin sain siivoiltua täällä ja heitettyä ylimääräsiä tavaroita menemään, vaavan pienet vaatteet kävin läpi ja laitoin isossa laatikossa häkkikellariin ne, tajusun taas että toi lapsi on kasvanut pienessä ajassa NIIIN paljon, että eihän se enään mikään vauva kauan ole :D Sitten käytiin taas salilla.. Mun paikat on ihan kipeinä oikeesti nyt, mutta tänään se on taas raahauduttava sinne että pääsee näistä kivuista joskus eroon ja sitten illalla ehkä luistelemaan.. Riippuu aika paljon siitä mitä mun polvi sanoo siitä :D 

Eilen illalla laitoin taas syömisiä kalorilaskuriin ja mietin , että miten helvetisti niitä on taas kertynytkin :s yli tuhat kaloria YHDELLE vitun päivälle?!??!?! Mietin, että voisin alottaa sen alle 800 kaloria joka päivälle dietin niin pääsis noista läskiruuista taas hetkeks ainakin eroon, tossasaa kuitenkin aika paljon syödä salaattia ja muuta tommosta mistä lähtee nälkä oikein hyvin kyllä! Eikä sitten viikon päästä ees tunne sitä nälän tunnetta samalla tavalla kuin nytten (haamunälkää)... 

Tajusin myös eilen ,että mä olen rakastunut.. Ihan tosi :D No siis olenhan mä tosta miehestä tykännyt jo pitkän aikaa mutta minä, rakastunut !! Plääh.. En olis koskaan kuvitellut, että yhden viimeisimmän suhteen jälkeen muttaisin enään KOSKAAN asumaan kenenkään miehen kanssa, koska mulla meni luottamus ihan täysin miehiin.. Mutta kyllähän niitä ihaniakin näyttää löytyvän jostain sieltä joukosta <3 Oon kuvitellut, etten mä pystyis koskaan rakastumaan enään.. Etten mä uskaltais tuntea mitään niin kauheen vahvaa tunnetta enään ikinä!! Olin oikeestaan enemmän kuin varma siitä.. Mutta niin se vaan näköjään kuitenkin onnistuu.. Eilen illalla kun oltiin käymässä nukkumaan niin jotenkin vaan tajusin sen , että miten onnellinen ihminen onkaan pienistä asioista, esim siitä että saa illalla rauhottua kaikessa rauhassa oman rakkaan vieressä ja sen silittelyssä.. :) Ei se paljon loppujen lopuksi vaadi, että saa turvallisen olon toisen vieressä.. Luottamus on kaiken peruste oikeestaan!! 






No, mutta tää meni nyt vähän liian hempeeks ja mun piti oikeestaan postata vaan pikasesti, kun kaveri sai jostain syystä päähänsä herättää mut puol viiden aikaan aamulla kysyäkseen ,että onks mun peitto hyvin :D Enkä sitten enään saanut unta uudestaan hetken pyörimisen jälkeen. 

Mutta , hauskaa tiistaipäivää kaikille ja muistakaahan ollareippaita :)) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)