Stalkkaukset!

lauantai 19. tammikuuta 2013

Tyttöjen juttuja ;)


1. Nukutko rintaliivit ylläsi?
- en tai jos joskus satun nukahtamaan ne päällä niin sitten. 


2. Nautitko draamasta?
- Mä olen draama queen -_- tai näin olen moneen kertaan kuullut. 

3. Oletko tyttömäinen tyttö?
- öööh olen.

4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
- Mun mies tai vaava, en muista kumpaa viimeks mutta molempia ihan tän illan puolella kuitenkin <3

5. Pieni vai iso laukku?
- pieni

6. Oletko lyhyt?
- olen

7. Miehen ihannepituus?
- Mä pidän kyllä pitkistä miehistä. 

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
- Varmaan vetäisin nyrkillä päin näköö, siis jos olis tuntematon ihminen kadulla, baarissa tai jossain.

9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
- ei

10. Pukeudutko Halloweenina?
-en

11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
- ei kait? polvi kyllä vammaa useinkin.

12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
- varmaan rappukäytävä :D

13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
- joo? :D

14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
- aika paljonkin.

15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
- en muista ainakaan nyt just.

16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
- emmä tiedä kuinka moni mies tänne saattaa eksyä, mutta varmaan kaks ainakin.

17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
- Pinkit

18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
- ei sil oo mulle mitää välii.Hiukseton on parempi niin ei tarvii sitäkänä vähää miettiä että kumpi on parempi :D 

19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
- joo, oon mut en omaani.

20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
- tietenkin!!

21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
- monesti

22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
- kyllähän mä oon joskus vitsaillut, että menisin mutta emmä haluais kyllä :D enkä pystyiskään.. jotkainen on syntyny tänne tämmösenä kun on niin en ymmärrä miks tommosia leikkauksia edes tehdään.

23. Pidätkö elämästäsi?
- Periaatteessa oon ihan onnellinen ,mutta laihdutus, masennus ja pari muuta asiaa mistä en jaksa mainita edes. 

24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
- juuuu

25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
- joo

26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
- vaikee sanoa, mulla on niin vähän kavereita, mut ehkä saman verran!?

27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
- Hmmm, aika mont vuotta kait? pari ainakin.

28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
- joo

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
- Että en koskaan parantuis anoreksiasta lopullisesti, että mun lapsi joskus kysyis:''Miks sä et äiti koskaan syö''.. menettäisin mun mieheni tai sitten ,et joku läheinen joutuis vakavaan onnettomuuteen eikä parantuis enään koskaan.. Mulla on aika paljon suuria pelkoja. 

30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
- todella monestikkin.


31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
- joo

32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
- en kait.. 

33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
- Hmm.. varmaan tällä viikolla yks ilta kun sain olla mun miehen kainalossa. 

34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
- en kyl.

35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
- joo..

36. Kajaali vai ripsiväri?
- ripsari

37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
- vaikee sanoo

38. Hame vai housut?
- housut

39. Sukkahousut vai leggingssit?
- legginsit

40. Huppari vai takki?
- huppari

41. Korkkarit vai tennarit?
- aika vaikee kysymys koska mulla ei muita kenkiä olekkaan, mut ehk korkkarit kuitenkin.

42. Suorat vai kiharat hiukset?
- suorat

43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
- roikkuvat

44. Kännykkä vai iPod?
- kännykkä

45. Smoothie vai latte?
- latte

46. Dieetti vai normaali limsa?
- dieetti.

47. Timantteja vai helmiä?
- timanttei

48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
- jaa-a

49. Huulikiilto vai huulipuna?
- huulikiilto

50. Perhe vai ystävät?
- hmm, molemmat?

51. Manikyyri vai pedikyyri?
- manikyyri

52. Rauha vai rakkaus?
- rakkaus

53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
- käsilaukku

Kysymyksiä miehistä:

Hauska vai vakava?
- hauska, mut silleen kuitenkin vakava joissain asioissa.

Söpö vai seksikäs?
- hmm, seksikäs ja söpö :D

Tummat vai vaaleat silmät?
- ei mitään väliä. 

Pitkät hiukset vai lyhyet?
- lyhyet tietenkin

Kiharat vai suorat hiukset?
- suorat

Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
- laulaja mielummin.

Tupakoitsija vai ei?
-no mielummin ei.. mut ei silläkään periaatteessa oo silleen mitään väliä. 

Kiltti vai paha poika?
- sellanen vähän paha, mä en tykkää nössöistä nyhväilijämiehistä kyllä :D 

Parta tai viikset vai ajeltu?
- ajeltu

Nuorempi vai vanhempi?
- en pidä niin kauheen vanhoista miehistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)