Stalkkaukset!

lauantai 26. tammikuuta 2013

JEEE!!


Pakko tulla hehkuttamaan tänne, että mä oon taas kerran onnistunut :P 405kaloria tänään, iltapalaks ehkä ihan vähän puuroa tai sitten appelsiini ja teetä kauheesti. Oon koko päivän kyllä kärsinyt kauheesta nälän tunteesta, mutta ei oo kuitenkaan tehny mieli syödä mitään ONNEKS  :D Koska tää onnistumisen tunne on ihan mahtava, eikä tässä mee yleensä kuin muutama päivä kun alle 800 kaloria on syönyt niin sit helpottaa se kauhee nälän tunne!! 

Tein eilen salin jälkeen 1600 kyykkyä, ja tunne mun polvissa ja jaloissa on muutenkin nyt se, etten varmaan enää koskaan pysty kyykkäämään.. särkee oikeesti ihan helvetin paljon :s 

Mutta ei mulla taas muuta, kerroin vaan tästä iloisesta uutisesta teille :D 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)