Stalkkaukset!

perjantai 1. helmikuuta 2013

Jotain...


Masentaa,ahdistaa,itkettää ja ties mitä muuta vielä samaan aikaan.En jaksa itkeä, haluan päästä tästä masennuksesta, itseinhosta ja ahdistuksesta eroon kaikin mahdollisin keinoin, mutta mikään ei näytä auttavan. Ehkä jos menis päivystykseen niin pääsis juttelemaan asioista, mutta ei mua kiinnosta sellanen. voin jutella kotonakin jopa tutuille henkilöille jotka on luotettavampia kuin sairaala henkilökunta.!!Mutta en tahdo puhua. En halua, mua ei huvita!! Oltais eilen juteltu miehen kanssa asiat selviks, mutta mulla oli super rankka päivä ja nukahdin samantein kun tulin kotiin (tai mies sano käyvänsä suihkussa niin olin sillä välillä reippaasti nukahtanut) joten se siitä juttelemisesta sitten taas kerran! No ehkä me keretään tässä viikonloppuna keskustelemaan sitten, en tosin kyllä tiedä yhtään että ollaanko tässä tekemässä tänä viikonloppuna jotain kun viime viikonloppu meni kotosalla. Jos kattois leffoja ja söis itsensä super läskiks :P





Ajattelin, että kerron teille tosta yhden päivän sairaalareissusta mistä en aikasemmin viitsinyt tänne kirjotella ettei mua tunnisteta liikaa, mutta en mä nyt sitten viitsikkään :D mulla on siis kaikki hyvin nyt taas eli ei oo mitään hätää :) Pyörryin rappusissa ja kylkiluut on vähän huonossa kunnossa, aivotärähdys ja sen sellasta + heti puhuttiin siitä aliravitsemuksesta.. huoh, miks kaikki pitää vedota joka hiton kerta siihen!?!??! no sama se, siitä se sit kait johtu!! En nyt kirjottele mitään yksityiskohtia tosta mutta tossa tiivistettynä, nyt oon kuitenkin ihan kunnossa vaikka vähän surkee olo onkin henkisesti ja fyysisesti. en voi käydä tällä viikolla salillakaan vaikka haluaisin, tai lenkillä! +Otin pari unilääkettä liikaa toissa iltana niin eilinen on vähän hämärän peitossa, onneks mulla loppu ne kokonaan nyt, niin ei tuu enään otettua niitäkään. Haluaisin päästä eroon kaikesta tommosesta.. mutta miten, se on ongelma.. ikuinen ongelma!

Mutta ei mulla oo nytkään mitään muuta, saattaa olla että illalla tuun päivittelemään taas jotain jos jaksan ja pystyn, mutta hauskaa viikonloppua ja helmikuun ensimmäistä päivää kaikille <3 

xoxo: Nansku

4 kommenttia:

  1. Hyvä, että pystytte miehen kanssa juttelemaan asioista. Silti se on aivan eri jutella ammattihlön kanssa. Se tuki on sillon toisenlaista. Aliravitsemus näkyy testeissä hyvin ja jos on hirveen laiha ihminen, niin sitä osataan epäillä aikalailla suoraa, jos taju lähtee.
    Paranteles nyt kylkes siellä ja ota rauhallisesti rappusissa :D (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä me pystytään puhumaan kun pakotan sen kuuntelemaan :D no ei, kyllä se ihan mielellään onneks muutenkin jaksaa kuunnella, mulla on noihin ammatti-ihmisiin aika huono luottamus vanhojen kokemuksien takia niin sen takia en mielläni niille mene juttelemaan ihan joka asiasta ainakaan. Aliravitsemus tosiaan näkyy heti ja sitä epäillään suoraan useasti.. Mutta mua silti ärsyttää kun joka kerta kaikki vedotaan siihen, tosin itseppähän olen tieni valinnut tossa asiassA :D Jep parannellaan ja otetaan rauhallisesti.. yritetään ainakin ;)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)