Stalkkaukset!

tiistai 5. helmikuuta 2013

Valvomista...

Sori kun en taas aamulla postannut, meillä meni vaavan kanssa valvoen koko yö, täyttä huutoa vaan siis eikä mikään lohduttanut pikkusta.. Hampaita tulee :( Niin ärsyttävää, kun pikkunen ei osaa kertoa et mikä on hätänä vaan kyyneleet valuen itkee lohdutonta itkua.. Huoh :s Olin ihan hajalla, kun en tiennyt mikä on hätänä.. Ei vaava ole koskaan aikasemmin edes ihan pienenpienenä huutanut noin kauaa!! Mutta ne HAMPAAT on perseestä!! :@ Nyt hän sitten nukkuu tyytyväisenä valvotun yön jälkeen :D No mutta kerrankos näinkin. Nukuin itse tuossa muutaman tunnin ja päätin, etten nyt päivällä viitsi enenpää nukkua kun menee niin helposti sekasin noi unirytmit. 

Syömisistä ei oo mitään sanottavaa , en oo syönyt vielä tänään.. Pitäis kyllä kauppaan raahautua kun yllättäen mun kauppavuoroni.. TYhmää sekin, mä en tykkää yhtään käydä kaupassa kun eksyn joka kerta johonkin hesburgeriin mässäämään paskaa :s Mulla ei oo yhtään itsekuria oikeesti tossa asiassa, vaikka mun mies olis mukana niin raahaan senkin sinne suurinpiirtein väkisin, no eihän se voi laittaa vastaan kun tietää mun syömiseni, eli on vaan onnellinen jos tahdon sinne ja syön itseni täyteen *huokaus*... Läskiahdistusta mulla ei oo onneks hetkeen ollut, mutta turvotusta kyllä joka paikassa ilmenee kaiken muun edestä.. Toisaalta voisin säästää ton kauppareissun huomiseen, mutta tässä talossa on niitä jotka tykkää syödäkkin jotain muuta kuin appelsiineja :D Mä en ymmärrä mikä ihmeen appelsiini himo mulle on iskenyt, eilen illallakin söin KAKS kokonaista appelsiinia.. Se on vaan niin hyvää <3 <3 

Muistakaahan ystävät ihanaiset laittaa kysymyksiä tohon edelliseen postaukseen, vaikka niitä näyttääkin tulevan mukavasti jo.. Myös miesystävälle voi laittaa niitä.. Kyselen sitten häneltä vastaukset niihin :D Mutta ei mulla nyt muuta tällä kertaa, kirjottelen huomenissa tai ehkä jo illalla.. tsemppiä kaikille kauheesti <3

Ainiin, unohdin että tää on mun yhdeksäskymmenes kirjoitus tässä blogissa.. se on todella suuri saavutus multa, koska yleensä kun oon aloittanut blogin niin olen kirjottanut korkeintaan 20 kirjotusta ja jättänyt koko homman siihen :D 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)