Stalkkaukset!

tiistai 12. helmikuuta 2013

12.helmikuuta


Oon katellut tässä tänään netistä monia kanaruokareseptejä, mä tykkään kanasta todella paljon ja se ei mitenkään hirvee kaloripommikaan ole niin siitä sais tehtyä vaikka mitä. Mun täytyis tällä viikolla käydä nimittäin kaupassa ja tehdä ruoat pitkästä aikaa niin vois olla ihan mielenkiintoista kokeilla jotain uutta hyvää ruokaa :P Oon kyllästynyt niihin samoihin mössöihin missä on hirveesti hiilareita jne. 

Ton verran mä kerkesin eilen päivällä kirjottelemaan taas kun muru tuli töistä aikasemmin valvotun yön takia, niin meni sitten ilta siinä.. Noh, ei se mua haittaaa musta oli ihan super ihanaa kun se oli kerrankin aikasemmin kotona ja sai olla vaan kaikessa rauhassa, nyt sitten illalla oltiin jo joskus 23 aikaan sängyssä, toinen nukahti heti kun oli rankka päivä, mutta mä en ymmätysyllätys saanut unta vaikka mikä olis ollut. pyörin siinä sängyssä sen reippaan tunnin ja nousin koneelle lukemaan teidän postauksianne. Sit laitoin yhen todella tyhmän leffan pyörimään tohon niin tuli väsymys aika nopeesti onneksi, tai no ei niin kauheen nopeesti.. joskus kolmen aikaan ja nyt heräsin ennen kuutta taas ja nukuin pitkät päikkärit :D toivottavasti ens yönä sais unta, huomenna olis mun kauppavuoroni ja ruuanlaitto.. Laitan loppuun vielä ohjeen mitä ajattelin tehdä ;)

Tänään on mennyt hedelmäinen jogurttijuoma 83kcal
luonto+ välipalarahka mustikka-karhunvatukka 82kcal
ja vihreä tee ilman maitoa ja sokeria.
Oikeestaan toi juotava jogurttikin olis pelkästään riittänyt vihreen teen kanssa, mutta pitää paremmin nälkää hetken syö vähän enemmän aamulla. Vettä pitäis kyllä jollain keinolla saada enemmän juotua.. eilen oli todella huono olo ja tajusin jossain vaiheessa et olin juonut alle puol litraa vettä koko päivänä :s Eilisen syömisistä en ees jaksa kertoa, meni aika paljon kaikkea paskaa taas vaikka iltaan asti olikin ihan jees, mutta sitten se karmiva nälkä taas hiipi jostain ja otti vallan!! VITUN LÄSKI!!

 Broileria ja juureksia uunissa
Valmistusaineet 4:lle
4 kpl broilerin maustamatonta koipireisipalaa tai rintaleikettä
2 kpl sipulia
2 kpl punasipulia
5 kpl valkosipulinkynsiä
3 kpl porkkanoita
1 kpl palsternakkaa
1 kpl (pala) selleriä
1 tl suolaa
1 tl musta- tai valkopippuria
2 rkl öljyä
1 tl timjamia (kuivattua)
Valmistusohjeet
Kuori ja lohko sipulit. Kuori myös valkosipulinkynnet ja hienonna ne. Leikkaa porkkanat ja palsternakat pitkittäin noin neljään osaan. Kuutio selleri. Laita kasvikset uunivuokaan ja aseta broilerinpalat kasvisten päälle. Ripottele pinnalle suolaa, pippuria ja timjamia. Kaada päälle vielä öljy. Paista 200 asteessa noin 40 minuuttia.
Yksi annos sisältää 219 kcal
(Kuvat googlesta)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)