Stalkkaukset!

lauantai 9. helmikuuta 2013


Voi paskat (anteeks kirosana). Mutta olin kirjottanut super pitkän postauksen tähän koneelle valmiiksi kunnes mun kone sammu ja paaaam, koko kirjotus on kadonnu taivaan tuuliin :D ihanaa oikeesti, että mua ärsyttää tommonen ylikaiken. en oo koskaan oo oppinut, että kirjottaisin suoraan tohon bloggeriin, mutta eeei sehän on niin kauheen vaikeeta :d 

Mutta kirjotan nyt uudestaan sitten, eli eilisen syömisistä. Olin tosiaan syömässä sen yhden tuttavan kanssa ja siellä tulikin se joku 900 kaloria varmaan kerralla.. Mitään muuta en syönyt sitten koko päivänä, en murustakaan mitään vaikka mulla oli ihan tajuton nälkä illasta, päivällä ei ollut mitään ongelmaa oikeesti. Mutta ilta kun koitti niin tuntu, et kuolen siihen nälkään.. en saanut yöllä ees unta kun mulla oli yksinkertasesti niin törkee nälkä! :D Mutta oon ylpee itsestäni, että en syönyt yhtään mitään siltikään vaikka olis niin kovasti tehnyt mieli laittaa jotain suuhunsa taas. 

Sitten oli eilen myös mun kauppareissuni vuoro joka päätty todella ikävissä merkeissä oikeesti. Sain kauheen paniikkikohtauksen ja mun oli pakko lähteä samantein ulos sieltä kaupasta ,nappasin vaan nopeesti jotain ruokaa mukaan ja kassamyyjäkin katto ku hikipisarat valu pitkin ku jonotin siin. Varmaan kuvitteli se neiti, että mulla on jotain kauheita vierotusoireita tai jotain muuta.. Mutta lähin siis samantein kaupasta pihalle ja kaikki tärkeimmät ostokset jäi sinne, mutta mä en tosiaan vaan kyennyt enään olemaan siellä :s Mutta toisaalta oon onnellinen, etten kerennyt ostamaan mitään karkkeja ja muuta turhaa läskiruokaa pekoneista lähtien :D Loppuillan mulla oli kyllä jotenkin huono olo myöskin, voi olla sitten et mulle tuli vaan jostain pahaolo en tiedä..



Jooh, nyt mulla on ollut ihan ok olo tänään lukuunottamatta tätä kauheeta palelua ja näläntunnetta. Oon kyllä syönyt tänään pari leipää ja hernemaissipaprikaa ja muutaman nakinkin, sitten varmaan 6 kuppia teetä.. mut mun oli pakko syödä koska mulle tuli todella huono olo tosta teestä kun join sitä tyhjään vatsaan, vaikka se on todella hyvää ja sillä saa vatsan mukavasti täytettyäkin! 



Sainhan mä tän postauksen kirjotettua vihdoin ja viimein. Muru lähti käymään töissä joku tunti sitten ja ajattelin sillä välin nyt sitten kirjottaa uudestaaan tän kun se edellinen poistu jostain kumman syystä :D en ymmärrä miksei tää voi tallentaa automaattisesti näitä kirjotuksia vaikka ne olis tähän tietokoneen muistioon kirjotettuna!Mutta hauskaa loppu viikonloppua kaikille ,palaan varmaan huomenna tai ylihuomenna taas kirjottelemaan teille :P 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)