Stalkkaukset!

torstai 7. helmikuuta 2013

Torssstai



Eräs odottamaton ystävä joka puolvuotta sitten, oikeestaan reilu puolvuotta sitten laitto välit poikki, niin otti yhteyttä tossa toissa päivänä muistaakseni.. Pyyteli kovasti kahville kun on muuttanut toiselta paikkakunnalta takas tänne suunnalle, olen kuitenkin aika näreissäni tolle ihmiselle koska se mitään sanomatta KATOS.. Laitto välit poikki.. Oli vastaamatta puhelimeen/viesteihin poisti mut mesestä ja joka paikasta, eikä ilmottanut itsestään mitään.. sitten se idiootti odottaa, että ottaisin sen avosylin vastaan silleen että ''ihanaa kulta, mikään ei oo muuttunut mikskään'' jooei tuu tapahtumaan.. Eilen sentään saatiin juteltua kaikki asiat selviks mutta sen kommentti siihen, kun kysyin että miks se otti uudelleen yhteyttä kun pitää tapella joka asiasta oli se ''en tajunnut, että oot nykyään noin hullu ämmä!!'' ööh, olipas kohteliaasti sanottu suorastaan! No ehkä mä sitten olen hullu.. Kuvittelin tosta miehestä aikanaan vähän liikoja mutta emmä nyt edes mene kahville sen kanssa, miks just sillon kun mulla on kaikki kunnossa niin jostain ilmestyy tommonen ''menneisyydenmörkö'' jostain kummittelemaan.. huokaus!! 




Sitten kerron teille toissa päiväsestä kauppareissusta kun mua alko tossa cittarin hajuvesihyllyn kohdalla naurattamaan ihan kauheesti kun kaks lissua oli siinä ja ihmetteli, että miten mulla voi olla niiiin ohuet jalat :DDDDDDD Meinasin käydä kysymässä, että mitä helvettiä te selitätte... Mutta jätin kiltisti väliin ja menin naureskellen kassalle siitä -___- Ihmeellisiä ihmisiä.. toisaalt toi kuulosti ihan kivalta, mutta onks ihmiset oikeesti noin sokeita , ettei ne nää mun hyllyviä jalkoja ollenkaan? Ilmeisesti kert tommosia noikin mietti. 

Eilisen syömisetkin meni ihan pepuilleen illalla kun piti taas syödä jotain ihmeen pullaa !! mutta ei mulle onneks tullut läskiahdistusta niin ei sinänsä haittaa tollenkaan, mutta läskiolo kyllä tuli.. ei kiva.. jos tänään tsemppais taas ;)

Mutta rakkaat ystäväiset, laittakaahan lisää niitä kysymyksiä TÄHÄN! niin pääsen huomenna illasta viimeistään tekemään teille kysymyspostausta :) 







2 kommenttia:

  1. Hitto, ku oon noita kysymyksiä yrittäny keksiä, mut oon niin huono jotenki kyselemään mitään. Ellei itte ihan spontaanisti jotain tekstiä lukiessa tuu mieleen jotain.
    Hämärä kaveri tuommonen, mutta olisko sen arvonen, että antaisit sen kertoo miks pääty "katoamaan"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no huomiseen asti vielä aikaa keksiä kysymyksiä :)) Kyllä me eilen juteltiin tosta jutusta, mutta mun mielestä se ei ollut tarpeeks hyvä syy lähteä menemään sanomatta yhtään mitään?! No, kait tää juttu tässä selviää sitten.. en tiedä, en vaan uskalla enään luottaa kyseiseen ihmiseen kauheen paljon :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)