Stalkkaukset!

torstai 21. helmikuuta 2013

Paskaa sanoisinko!


Toinen valvottu yö <3 Olen henkisesti ja fyysisesti aika lopussa tällä hetkellä. Viimeyön valvoin vaavan kanssa kuunnellen hänen lohdutonta itkua kun mikään ei kelvannut, mikään ei ollut hyvin. sylissä ei halunnut olla, vaunuissa ei ollut hyvä, hiki päässä kyyneleet silmissä huus täyttä kurkkua.. Huokaus!! Ei kuumetta, ei nuhaa.. lapsi on terve, syö hyvin jne.. Minkään ei pitäis olla ongelma, mutta ne hampaiden perkeleet tekee tuloaan edelleen!! Ajattelinkin, että olen tämän puolenvuoden ajan päässyt liian helpolla kun neiti on koko ajan nukkunut täydellisesti sairaalasta kotiinpääsyn jälkeen, lähes koko yön.. 1-2 kertaa välillä heräten.Luojan kiitos mä en ole yksin tällä hetkellä vaan mulla on mies ja kämppikset apuna, olisin hajonnut pieniin palasiin jo ajat sitten. Vauvan itku on jotain niin kamalaa, koska ei tiedä mikä on hätänä, mitä pitäis tehdä että vaavasta tuntuu paremmalta jne.. :s Mua sattuu se, että en tiedä mitä tekisin.. 

Syömiset on mennyt huonosti, mikään ei maistu. aamulla yritin taas rahkaa saada alas, mutta juoksinkin vessaan huutolaattaamaan samantein.. En tiedä mistä johtuu! Menkat on myöhässä muutaman viikon ja turvottaa vatsaa ihan sairaasti.. Naama on turvonnut kuin sialla, vaikka viimeks tänään sain kuulla että olisin muka laihtunut, paskan marjat tarvii valehdella tommosissa asioissa ku näänhän mä itsekkin miten turvonnut mä olen. huokaus taas!! 


2 kommenttia:

  1. Ooks antanu pikkuselle särkylääkettä? Tai sit niitä kylmäleluja mitä voi pureskella? Meillä noi on auttanu hampaitten tuloo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu molempia oon antanut, eilen ei kelvannut lelut eikä mitkään.. Tänään jo ollu parempi onneks :)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)