Stalkkaukset!

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Hölinää..


Ainoo aamu oikeestaan jolloin saa nukkua vähän normaalia pidempään murun kainalossa, eikä tarvii kiirehtiä mitenkään sängystä ylös. Just ton takia tykkään sunnuntaipäivistä ihan suunnattomasti kun tietää ettei toinen oo lähdössä töihin, paitsi eilen tuli tieto että miehen pitää aikakin käydä töissä tänään. Olin vähän pettynyt :s kun kuvittelin taas, että voitais olla kahdestaan ihan rauhallisesti koko päivä, mutta ei se mitään, ehköhän mä jotain tekemistä keksi muutamaksi tunniksi sit, ainakin toivonmukaan.. 

Kerrankin mä oon kauheen energisenä pystyssä ja tehny kaikkea mahdollista: Käyny koirien kanssa puistossa, juonut teetä, soittanut äitille (koska vaava on siellä ollut yökylässä), pessyt pyykkiä, siivonnut keittiön, laittanut ruokaa :D Mitähän sitten tekis kun näyttää tää energiavirtaus riittävän taas vaikka mihin!

Aaamupalaks söin(join) hedelmäisen jogurttijuoman sellasen 100g, must ne on niin helppoja ja hyviä kalorilaskurin mukaan kaloreita tossa on 82. Ja pari kuppia vaniljateetä ♥ Sit päivä ruuaks paistelin tossa marinoituja kanasuikaleita ja vihanneksia, muille kait riisiäkin mut mä en varmaan sitä kun siinä on ihan törkeesti kaloreita.Jos tänään pystyis pysymään siinä alle 800? Kun muutama päivä on mennyt ihan pepulteen noiden kaloreiden kanssa niin olisin tyytyväinen jos tänään onnistuis D: Mä en edes halua muistaa eilisen kaloreita, makaronissa on ihan hulluna kun se on pelkkää hiilarimössöä ja silti sitäkin piti taas survoa suuhunsa oikein mielin määrin. Ja sitten illalla tuli muutama saunasiideri juotua, onneks vaan kaks.. Mutta voi sitä kaloreiden määrää :D 



Ja siis mä oon kirjottanut tätä postausta jo jonkun pari tuntia ja päiväruokakin on saatu syötyä :D mua ärsyttää se, että kun herää aikasin niin tulee syötyä paljon enemmän , koska eihän sillä aamupalalla pärjää kuitenkaan iltaan asti. kuten tänään taas huomattiin, onneks kanassa ja vihanneksissa ei oo paljon kaloreita niin voi ihan hyvin syödä niitä :) 

Kattelen tässä samalla voice of finlandia ja murukin tossa heräs jo varmaan tunti sitten, niin meni tää kirjottaminen vähän sekasin. Siis aina jos mut kerrankin keskeyttää niin mun ajatus katkee samantein... Sen takia on hyvä, että aamusin joskus todella aikasin kun kaikki muut nukkuu niin saan kirjottaa ihan kaikessa rauhassa ilman että tulee mitään ihmeellisiä keskeytyksiä :D 

Nyt lopetan tän kirjottamisen koska meen makoilemaan tohon murun kainaloon ja kirjottelen ehkä tossa myöhemmin jos päätän jonkun kivan aiheen tai keksin siis. hauskaa sunnuntaipäivää kaikille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)