Stalkkaukset!

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Angstia taas


tÄSTÄ tulee nyt taas tämmönen valitus/angstipostaus, ettei mitään järkeä. Edelleen korkeessa kuumeessa ja kauheessa flunssassa, vihaan aamuja ylikaiken sillon kun on kipeenä.. Aamut on nimittäin kaikista kauheimpia ja särkee joka paikkaan ihan ylipaljon. Nytkin tuntu että yskin keuhkot pihalle ja päähän sattu samalla, niin ettei pystynyt yskimään :S äääh, rasittavaa!! Haluaisin parantua tästä mahd. nopeesti et pääsis luistelemaan ja muuta kivaa, nyt mulla ei oo mitään tekemistä päivisin kun mies on töissä :s eilenkin se oli ilta yhdeksään asti töissä vaikka lupas tulla aikasin kotiin.. Mua ärsytti ihan suunnattomasti oikeesti. 

Kuuntelin eilen illalla tylsyyksissäni kaikkia vanhoja biisejä mitä oon kuunnellut joskus kauan sitten, olis taas tehnyt mieli itkeä vaan silmät päästään mutta ei pystynyt kun silmät ja pää niin kipeitä muutenkin :D

Tänään en oo syönyt vielä yhtään mitään, teetä kupillisen ja se siinä.. Täytyis varmaan jotain saada syötyäkin, vaikka ei kiinnostaiskaan! Peruin eilen sen sh-polin koska olin/olen kipeänä ja se nainen siellä vähän suuttu mulle kun toinen kerta peräkkäin ja peruin sen . Todellisuudessahan mä olisin voinut mennä sinne vaikka pää kainalossa, mutta emmä uskalla. Nyt täytyis saada vähintään 5kiloa lisää painoa koska seuraava aika on vasta kuukauden päästä.!!

Kuvittelin, että muutamassa kuukaudessa pystyisin unohtamaan erään ihmisen mutta ei se näköjään olekkaan niin helppoa kuin sen kuvittelee olevan.. Vituttaa suorastaan, kun tekis mieli edelleen ottaa yhteyttä mutta jätän joka tapauksessa ottamatta.. Eilen illalla olis tehnyt mieli käydä noita sähköposteja läpi mitä hänen kanssa kirjottelin, mutta en pystynyt siihen. En oo edelleenkään poistanut niitä vaikka olen moneen kertaan meinannut.. en pysty.. en vaan pysty, oon itsekuriton läskipaska niin mihinkähän mä pystyisinkään!!! äääh!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)