Stalkkaukset!

maanantai 18. helmikuuta 2013

Viikonlopun kuulumiset + muuta!


Heipparallaa..
Lauantaipäivä meni ihan rauhallisissa merkeissä, perjantai meni siinä kun mies oli töissä yötämyöten ja mua vitutti se ihan suunnattomasti kun sen piti tulla aikasin kotiin. 
Meidän sunnuntaipäivä alko sairaalan merkeissä.. Siis vaavalla on n.40 asteen kuume noussut yöllä ja nyt sitten käytiin päivystyksessä.. rokotuksestahan tuo johtuu kun viime viikolla taas semmosen sai mut ohan se hyvä käydä lääkärissä joka tapauksessa. Ja nyt mulla on ihan kamala yskä,kurkku kipeenä ja nenä tukossa, ilmeisesti sitä flunssaa joka on liikenteessäkin.. En nyt kyllä haluais todellakaan tulla kipeeks taas! Sunnuntai meni muuten siinä kun katottiin pari leffaa, käytiin vähän lenkillä ja sit maattiin vaan kotona ilman mitään kiirettä, täydellistä siis!! 

Mun kokkailuhimo on palannut taas :) tein toissapäivänä kaalipataa, sitten tein itse ''kebabbia'' tai ei siinä oikeestaan oo mitään tekemistä muuta ku pyöritellä liha pötköks ja uuniin :D ja sitten siihen sellasen porkkanapyreen lisäkkeeks + hernemaissipaprikoita. Eilen tehtiin kanaa ja samaa pyrettä + hemapa! Ja eilen illalla sitten viel tehtiin kämppiksen kanssa pizzaa, tosin paljon terveellisempää ku yleensä, ei siihen tullut oikeestaan kuin kanaa, paprikaa, sipulia,valkosipulia,tomaattia ja juustoa. Oon siis syönyt kolmena päivänä jopa ihan oikeeta ruokaa, muutakin kuin jotai leipää ja tommosta.




Sitten toi mun juominen, mä en saa tota vettä alas taas ollenkaan melkeen :s Teetä, vähän maitoa, ehkä puol lasillista päivässä ja sit muutama huikka vettä!! Eilenkin mulla oli lenkillä juomapullo mukana mutta en mä juonut siitä kuin pienen huikan matkalla. 


Aamupala ei tunnu maistuvan ollenkaan, muutama viikko tossa meni, että söin lähes joka aamu heti jotain kun heräsin nyt oon parisen tuntia pyöritellyt tota rahkaa mun naaman edessä eikä uppoo ollenkaan :D Onks muilla sama? Vai miten syötte aamupalan? 




En viitsinyt tossa viikonloppuna kirjotella yhtään mitään kun toinen oli kerrankin kokonaisen viikonlopun meidän kanssa kotosalla, niin ajattelin että kerkeen kyllä postailemaan tässä viikolla ihan tarpeeks :D! Mutta ei mulla oo muuta nyt tällä kertaa taas :) ♥ ♥ Mä en ymmärrä mikä tätä bloggeria vaivaa taas kun ei oo suostunu koko aamuun tallentamaan mun kirjoituksiani tänne. tai julkaisemaan niitä. . . ''''äääää!!


4 kommenttia:

  1. Joo, ehdottomasti hyvä käyttää pieni lapsi lääkärissä jos noin korkee kuume. Oli se sitte tullu rokotteesta tai ei. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tottakai :) Päivässä kuitenkin onneks meni ohi, ettei sen kauemmin kestänyt ♥

      Poista
    2. Hyvä (: Aina inhottavaa ku pikkunen sairastaa. Ite ainaki oon ihan hysteerinen välillä, jos tyttö kipeenä. Heti jos vähäki korkeempi kuume niin ai että. Ammatin huonoja puolia sekin, että heti ku tyttö sanoo (eka kertaa elämässään) että pää on kipee ja niska kans "VOI HYVÄ JUMALA AIVOKALVONTULEHDUS KUOLO TULEE!!" xD Onneks sit tietää myös sen, että osaan kyllä auttaa, jos on oikee hätä :D "haloo pässi..ihan perus kuume" oi voi :D

      Poista
    3. Oon kanssa ihan samanlainen panikoija kaikessa jutuissa, miehellekkin oli tullu jalkaan ihan jumalaton mustelma jostain mikä näytti turvonneelta ja kaikkee, niin johan mä vedin siitä kaiken maailman kuoliot sun muut amputoinnit :D
      Tyttö kun on vielä niin pieni, ettei osaa kertoa mihin sattuu ja mikä on huonosti, niin siitä stressaan tuplasti enemmän ja pienessäkin vaivassa kiikutan samantein lekuriin.

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)