Stalkkaukset!

perjantai 15. helmikuuta 2013

itsekurin_tarpeessa_oleva_paska!


Pienoinen läskiahdistus meinaa pilata mun perjantai-iltani, vaikka päätin etten tänään laske kaloreita, mutta menin merkkaamaan ne tohon kalorilaskuriin niin meinas itku päästä : D 1346 (ja syynä noihin kaloreihin on hesburgerin kana-ateria, vituttaa suunnattomasti, ettei mulla ole minkäänlaista itsekuria.. ei MINKÄÄNLAISTA!!) tähän mennessä ja ajattelin vielä pari siideriä + irtokarkkeja ottaa.. *syvä huokaus*..Vähän ehkä lohduttaa se, että kulutin jonkun verran kun kävin juoksemassa koirien kanssa tunnin lenkin ja sitten käveltiin tonne kauppaan, ei sinne oo kauhee matka mutta käveltiinpä kuitenkin. JA super täysiä vaunuja on mahtava muuten työntää lumihangessa :D 

Mä haluaisin niin päästä eroon tosta kaloreiden laskemisesta ja opetella syömään kuten normaalit ihmiset, mutta tällä menolla se on mahdotonta ihan oikeesti! 

Eikä kaikki oo ton läskiahdistuksen syytä edes, tossa aamupäivästä jostain syystä oikein tahalleen yritin saada miehen kanssa riitaa aikaseks... siis mua vaan ärsytti ihan suunnattomasti kaikki taas, hirvee väsymys nukuin nimittäin todella levottomasti koko viime yön, johtunee varmaan alkavasta flunssasta, heräsin vähän väliä ihan hiestä märkänä ja en olis taas mitenkään saanut unta sen jälkeen.. valehtelematta joku 5 kertaa olin hereillä ilman, että kukaan tai mikään mua herätti. 7aikaan vaava sitten heräs aamulla kun vähän sen jälkeen kun mies lähti töihin, enkä ole sen jälkeen saanut kuin 20min päiväunet nukuttua.  

Sain taas cittarissa jostain syystä ihailevia katseita parilta pissikseltä, en tiedä johtuko se siitä, että mulla oli mies ja lapsi mukana vai mistä : D 

Mutta eiköhän tää ollut nyt tässä taas tältä illalta, pitäkäähän hauska perjantai-ilta ja loppuviikonloppu En tiedä vielä miten kerkeen seuraavaks kirjottelemaan taas, voi olla että jo tänään illalla tai sitten huomenna, taikka vasta sunnuntaina.. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)