Stalkkaukset!

tiistai 19. helmikuuta 2013

Unohdus..


Siis mä oon ihan kokonaan unohtanut etten oo kirjotellut mitään tänään.. _mitä_ihmettä_! No ei se mitään, eipä mulla oo mitenkään pahemmin kirjoteltavaa ees nytkään :D Vaava on taas oma ihana itsensä eli parantunut, eilinen oli helvettiä miehen kanssa koska oli ihan hirveesti tappeluita ja kaikkee muuta ihan pienen pienistä asioista, huoh!! 

Mutta syömiset meni iltaan asti ihan loistavasti , kunnes sitten illalla vähän ahmin taas kaikkea paskaa kitaani! Tänään syömiset on mennyt ihan ok! Eipä mua aamulla tosin kiinnostanut taas syödä yhtään mitään, ärsytti viel kaikki , mut päivää myöten sitten on ollut parempi olo jo ja kanasalaattia tein tossa ja sain jopa syötyäkin :) 

Nyt olis kauppareissu eessä, et ei mulla oo tän enempää aikaa kirjotella.. Postaustoiveita otetaan vastaan, eli jos on jotain mielenkiintosta mielessä niin laittakaa ehdotuksia saatan jonkun jopa toteuttaakin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)