Stalkkaukset!

maanantai 25. helmikuuta 2013


Mietin tossa, että kirjotanko mä tänään taas ollenkaan vai jaksaiskohan sitä yhteen kirjotukseen panostaA :D Mulla on jotenkin hiipunut taas tää bloggaamisen ilo, mutta voisin luvata että ainakin syömiset ja jotain pientä kuulumisista voisin kirjotella päivittäin aina kun ehdin. 



Tänään on mennyt aamulla puolikas karjalanpiirakka ja 50g kurkkua, vihreet teetä 2 kupillista. 
Sit päivällä söin pari ranskalaista ja muutaman lihapullan, mutta oksensin kaaressa kaikki taas pitkin vessaa suurinpiirtein. Nyt tehtiin kämppiksen kanssa kaalilaatikkoa ja toi kaalin haju saa mut oksentamaan, mut katotaan kuin ruoka maistuu :D 



Mies on vieläkin töissä, sunnuntaina se vähän ihmetteli mun huonoa oloa mut sanoin et se johtu varmaan siitä yhdestä rahkasta tms.. niin ei se sit sen enempää ihmetellyt. Tänään ollut koko päivän jotenkin heikko ja pyörryttävä olo.. Käytiin kämppiksen kanssa vaunuilemas koirat mukana ja sit oltiin puistossa jonkun aikaa koska ihan mahtava ilma, mua ärsyttää ettei me päästy luisteleen murun kanssa tänään kun sillä menee niin myöhään taas töissä :( 



Mun yks tuttu alko tossa tänään lässyttelemään miten ihanaa kun mun mies tekee töitä koko ajan että sillä on varaa elättää mut ja lapsi.. Olin vähän, että anteeks mitävittua?!!!! Tein tolle miehelle heti sillon seurustelun alussa selväks sen etten todellakaan etsi elättäjää itselleni+lapselleni :D mä teen töitä sen eteen itse, että saan elätettyä itseni, eläimeni ja lapseni, enkä elä kenenkään siivellä!! Musta on niin huvittavaa aina kuunnella noita ''tuttujen'' selityksiä töiden teosta ja leivän tuomisesta pöytään. Kyllähän mä mun mieheltäni pyydän rahaa jos tarvitsen, mutta maksan myös takaisinkin ne.. vituttaa ,että ihmiset kuvittelee että mä makaan himassa persehomeessa ja annan miehen painaa töitä niskalimassa!! huhhuuhh...



Toivepostauksia otetaan muuten sitten vastaan, eli jos on jotain aiheita mistä haluaisitten että mä kerron niin toteuttelen parhaani mukaan, ja enemmän kuin yhden aiheen saa tottakai sitten toivoa :D katsellaan taas huomenissa, tai jos en saa unta niin yöllä! Mulla on huomenna Sh-polille meno, vähän ahdistaa/jännittää se että mitä ne siellä sanoo, mutta katsellaa... ♥ 



2 kommenttia:

Kommentit on tervetulleita :)