Stalkkaukset!

maanantai 25. helmikuuta 2013

Viikonloppua + muuta.


Heipparallaa taas kaikki ihanaiset jotka tänne mun blogiin eksyykin <3 Mulla oli ihan hyvä viikonloppu, oltiin murun kanssa ihan vaan kotona. Perjantaina tosin se oli ilta myöhään töissä ja lauantaina oli myös johonkin 3 asti muistaakseni, käytiin luistelemassa lauantaina kun oli ihan kiva ilmakin, jalat kiittää kyllä taas :D Lauantaina ei oikeestaan mitään muuta tehtykkään sitten kun oltiin kotosalla ihan vain. Sunnuntaina ei oltu oikeestaan ollenkaan sit kotona :D Käytiin miehen yhden sukulaisen luona ja sieltä ajettiin tampereelle yksille synttäreille ja vietettiinkin siellä sitten koko sunnuntaipäivä. Oli kyllä mahtava päästä toiselle paikkakunnalle täältä ja muutenkin ihmisten ilmoille tuttuja näkemään tms.. <3 

Syömisten osalta meni myös ihan ok toi viikonloppu. Perjantaina en syönyt oikein mitään, lauantaina oli siihen asti hyvä kunnes mies tuli töistä ja raahas pizzat mukana, nälkäsenä sitten söin koko pizzan TOTTAKAI kun olin paastonnut siihen asti.. ääh, vähän ärsytti mutta en oksentanut!! Sunnuntaina söin ensin rahkaa aamupalaks jonka takia syöksyin oksentamaan joku 3-5 kertaa (aamupahoinvointia?) sitten söin muutaman pinaattiletun siinä miehen sukulaisella... sitten tampereella oli kaiken maailman sapuskaa tarjolla, söin ihan kohtuudella mutta täytekakku ja keksit oli vähän liikaa.. tuli hiukan huono olo, mut en silti pystynyt menemään oksentamaan. ONNEKS, mä tosiaan haluan päästä siitä eroon!!!! 

Alottelin nyt kirjottelemaan tätä jo koska mies meni suihkuun(sunnuntai klo:22:36), ollut vähän rankkapäivä tänää tultiin kotiin vasta joskus kaheksan aikaan muistaakseni.. ja tossa tampereelle mennessä keskusteltiin mun tosta lapsen isästä, vähän paska fiilis tuli siitä kyllä mutta kyllä se tästä taas.. en kyseisestä henkilöstä aijo tämän enempää tänne mun blogiini kirjotellakkaan.. :) Mutta nyt toi ihana tuli suihkusta, niin mä jatkan taas huomenna tätä kirjottamista tai sitten yöllä jos en saa vaihteeks unta, tiedän kyllä että mun täytyis julkasta tää kirjotus jo tässä vaiheessa koska kirjotan joka tapauksessa tohon loppuun, ettei mulla ole kummempaa kirjotettavaa :D Muttajoo...

No eipä sitä unta näköjään tullut, ihan jäätävä vatsakipu alko kun olin nukahtamassa, särkee tai jotain siihen tyyliin.. Kävin oksentamassa tossa jo pariin kertaan ja mieskin heräs kun ravasin ympäri kämppää niin tossa pariin kertaan, nyt tulin tähän olohuoneeseen ja sanoin et meen sitten nukkuun kun tää mun olo on helpottanut tästä, varmaa parempi sit nukkuu sohvalla jos on tämmönen olo :s Emmä tiedä mistä tää taas johtuu, en oo syönyt ees mitään huonoa tms, ainakaan omasta mielestäni. Mut ehä oon sitten syönyt liian raskaasti tai jtn? Outoa kyll, vähän helpotti onneks kun kävin oksentelemassa mut silti se tuntuu koko ajan sellasena särkynä.. 

Kertokaa mulle muuten,että miten mä saan enemmän juotua vettä päivisin, mulla on nyt ollut eilen ja tänään ihan jäätävä hedari lähes koko ajan, oon ollut normaalisti pihallakin ettei siitäkään johdu, ei mulla oo muutenkaan huono olo.. teetä oon tänään juonut vain yhden kupillisen koska toinen lens pitkin lattioit :D Oon yrittänyt, että laittaisin puolen litran pulloon sitä vettä ja joisin ainakin pari sellasta päivässä, mut ei.. yks tai kaks menee, mut kolmannesta ei tietoakaan. Isoon kannuunkin oon laittanut, et näkisin meneeks sitä ees sitä litraa mut ei oo läheskään sitä mennyt.. äääh.. täytyis kyllä jotenkin saada enemmän kitattua tota.. Mutjoo, mä yritän nyt päästä nukkumaan tästä kun täytyis huomenna hoidella aamusta asioitakin.. en nyt jaksanut alkaa säätämään kuvien kanssa tässä postauksessa kun kello on niin paljon ja plaaplaaplaa, kirjottelen taas huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)