Stalkkaukset!

torstai 28. helmikuuta 2013

Aamua ♥


Eilen taas meni todella heikosti tota ruokaa, mutta kuitenkin kirjottelen nyt tänne silti ylös :D Vihreeetä teetä joku 4 kupillista ainakin.. (ilman maitoa/sokeria) en oo niistä teejuomista niinkään laitellut mitään kaloreita ylös, paitsi tuolla kalorilaskurissa tulee 0,5kcal yhestä kupillisesta.. Appelsiini laitoin ton 150g koska se oli aika iso ja tosiaan söin sen kokonaan jonka jälkeen olin ihan tajuttomassa ähkyssä.. 108kcal
Sitten kana&sinihomejuustokeittoa, siis sellasen valmispussista tehdyn, en lisännyt siihen maitoa enkä mitään muutakaan.. 140 kcal siitä. en kyllä todellakaan syönyt tota koko annosta, että tossakin on varmaan 100 kaloria liikaa :D 
Eli 249 kcal yhteensä.. Noista pussikeitoistakin joskus näköjään jotain hyötyä, kun ei muutakaan pysty syömään tms. Samaten tänään en oo vielä syönyt yhtään mitään, todella heikko olo ja suoraan herätessä juoksinkin oksentamaan :S Voiskohan tää tauti helpottaa jo? 

Tosin mun paino on laskenut tässä sairastellessa ja tänään aamupaino oli 43.6kg.. <3 Huomasin myös kun otin muutamia kuvia tossa, että mun solisluut on alkanut näkymään kunnolla ♥ Tykkään niistä :D Vaikka mun täytyiskin saada se reilu 5kg painoa nyt kuukaudessa niin oon silti tyytyväinen ,että se on laskenut.. jotenkin ristiriitaiset tunteet siitä että lihotanko itseäni vai laihdutanko lisää?! en tiedä. Toisaalta en haluais osastolle takasin, mutta toisaalta en halua uudestaan supermegaläskikskään. Sh-polin nainen käski kirjottamaan ruokapäiväkirjaa.. en tiedä kirjotanko totuuden vai valehtelenko sinne muutaman ruoka-annoksen lisää että pääsisin helpommalla? itseänihän mä vaan kusetan valitettavasti jos niin teen.. Mutta katsellaan !! Kiitos kun jaksatte käydä lukemassa mun kirjotuksia <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)