Stalkkaukset!

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Viikonloppua :)


Perjantaina käytiin miehen kanssa syömässä ja kutsuttiin sitten illemmalla muutama tuttu käymään, miehen yks kaveri ja sit meiän yks tuttava pariskunta ja tietenkin toi meiän kämppis pariskunta :D Vaavat oli yökylässä niin oli kiva pitää pienet illanistujaiset.. Tuli sitten otettua vähän sitä siideriä liikaa ja juhlathan jatku siihen seuraavanpäivän aamu yhteentoista kunnes oli pakko nukkua se parituntia :D Kun heräsin niin ei mulla ollut mitenkään huonoa oloa, vasta joku muutama tunti sen jälkeen kun pää alko selviimään niin aloin oksentelemaan! Oli kyllä aika mielenkiintoinen olo.. 

Kaikkea paskaa sitä ihminen tunkeekin suuhunsa. Nakkeja,lihapullia,pizzaa,kermaperunoita ja salaattia jossain ton paskamössön alla.. Pelkkä salaattikin olis näille läskeille tosiaan riittänyt :D Mutta turha sitä enään itkeä. 


Eli lauantai tosiaan meni siinä kun makasin raatona sängyssä ja oksensin, vaava tuli kotiin iltapäivästä ja mun olo ei edelleenkään ollut helpottanut yhtään mitenkään! Onneks toi mies on ihana ja hoiti vaavaa, että mä saan rauhassa parannella mun omalla tyhmyydellä hankittua oloani taas kerran :D Tähän taloon taitaa tulla hetkeks alkoholikielto ja puhelimiin olis ihan kiva saada ne alkolukot, luojan kiitos etten saanut kiinni sitä naimisissa olevaa miestä vaikka kovasti olin ilmeisesti yrittänyt soitella :s Mulla olis kyllä ollut kamalat morkkikset jos sen olisin kiinni saanut :D Mutta eilen käytiin todella ajoissa nukkumaan, ennen kahtatoista vielä höpöteltiin jotain sängyssä, mutta nukahdin todella nopeesti sitten. 

Tänään eli sunnuntaina, ei olla tekemässä yhtään mitään.. Ajateltiin olla ihan kotosalla vaan ja tehdä yhessä jotain hyvää ruokaa ja kattoa leffoja kämppisten kanssa, nää löhöilysunnuntait on ehkä ihan kaikkein parhaita kun tietää, että saa aamulla herätä miehen vierestä silleen ettei se oo samantein lähdössä töihin ja on koko päivän mun kanssa kotosalla <3 Ihan täydellistä, eikä mennyt koko päivä nukkuessakaan kun aikasin mentiin nukkumaan sekin on hyvä.. 

Nyt mä taidan lukasta teidän blogit läpi ja sitten miettiä mitä leffoja katsottais :) En eilen jaksanut lukea kuin murto-osan noista teidän kirjotuksista taas -_- Hauskaa sunnuntaipäivää ja osanotot niille joilla on mennyt viikonloppu viihteellä... ''tiedän tunteen ;)'' 

Niin ja en laskenut viikonloppuna kaloreita ollenkaan ,mulla on vähän huono omatunto siitä, mutta jos huomenna sitten taas alottais laskeskelemaan niitä niin päästään sitten siitäkin huonosta olosta kertaheitolla eroon :D 


xoxo: Nansku

4 kommenttia:

  1. Mielekäs viikonloppu selkeesti ;D Ihan hirveen näkönen toi lautanen (x Olitki selventäny mitä se pitää sisällään, olin meinaan tulossa kysymään että MITÄ IHMETTÄ TUO ON?!!! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tolta näyttää kun on kaikki paskat sullottu samalle lautaselle ^_^ Viikonloppu olis ollut ihan mielekäs jos eilistä olotilaa ei olis tullut koettua taas :D

      Poista
    2. Hahaha :D
      Hyi että! Ite en o joutunu koskaan krapulaa kokemaan - muuten ku vierestä seuraamalla. Meillä joku "sukuvika", että krapulat alkaa vasta siinä 40-50 ikävuoden paikkeilla..Sitä odotellessa. o:

      Poista
    3. heh, oon kyllä kateellinen.. Mule on viimeaikoina tullut ihan kamala krapula muutamastakin siideristä :(

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)