Stalkkaukset!

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Keskiviikon keskipäivä...


Noniin täällä taas :) tänään on mennyt 0 kaloria.Onnistuu päivisin aina helposti olemaan syömättä jos aamulla ei oo ihan törkee nälkä..Tai mies ei oo kotona, tai joku muu joka pakottaa mut syömään taas kaikkea mahdollista, mutta nyt mies tuli kotiin ja päätti että haluaa tilata pizzaa.. No otin itse salaatin kyllä että ei tosta kanasalaatista tuu onneks niin paljoo kaloreita kuitenkaan, etten joudu tunkee sormia kurkkuun tai saa kauheeta läskiahdistusta. 

Joudun joka päivä käymään mun syömisistä läpi jonkun tutun kanssa, tänäänKIN! Ahdistavaa.. ''sä oot laihtunu taas, onks kivaa kun susta ei oo kohta edes luita jäljellä''.. vastasin vaan, et oon turvonnut ku sika :D sitten se alko jotain, että mitä syön päivisin ja plaaplaaplaa.. huoh! eiks ihmiset oikeesti nää miten turvoksissa mä olen joka paikasta? Varsinkin nyt kun en oo päässyt ees salille käymään niin olen niiiin turvonnut!! Ja koht on menkkojenkin aika, niin sekin turvottaa ihan helvetisti!!

Sain tänään tossa aikaseks vähän jumpattuakin, kert sinne salille ei mee niin enköhän mä pysty jotenkin muutenkin jumppaamaan.. oon kyllä jumpannut kotona lähes joka päivä silleen rauhallisesti, mutta nyt taisin ottaa vähän liian raskaan :D  Tuntuu, että taju lähtee ja kaikkee muuta, mutta ei se mitään.. eiköhän tää kohta tästä helpota taas!

                   
Mutta ei mulla muuta  ♥    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)