Stalkkaukset!

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

:(

Toinen reippaasti valvottu yö takana, että tästä postauksesta ei ihan sen takiakaan tuu pitkää kun mun on pakko laittaa hetkeks silmät kiinni! Soittelin tossa päivystykseen tosta lapsen yöhuutamisesta, niin sano että ihan selkeesti niitä hampaita pukkaa nyt kauheeta vauhtia sitten :s Ohan se ihan kiva kun mies menee kuuteen töihin eikä oo nukkunut silmäystäkään siihen mennessä, sanoin sille moneen kertaan että menis sohvalle nukkumaan niin sais edes hetken nukuttua, mutta eeeei se suostunut siihen!! 

eilinen päivä meni oikeestaan ihan perseelteen, ilta varsinkin.. Mä sorruin taas kauheeseen suklaan ahmimiseen ja oksensin.. TOISEN KERRAN TÄNÄ VUONNA!! Olen silleen ihan ylpee tosta, että oon lopettanut tai ainakin vähentänyt oksentamista huomattavasti tänä vuonna kun viimevuonna tuli oksennettua tahallisesti joka päivä!

Mutta ei mulla oo nyt tähän mitään lisättävää tän jälkeen, että palaillaan ja

Laittakaahan kysymyksiä vielä TÄHÄN postaukseen kiitos :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)