Stalkkaukset!

maanantai 11. helmikuuta 2013

LihavaLäski!


Ajattelin tehä tämmösen pikasen yöpostauksen kerta nyt hereillä vielä ollaan.. Mies pyörii sängyssä ja sillä on kuudelta aamulla herätys töihin, meillä on ollut niin levoton yö ettei mitään järkee.. Pyöritty sängyssä, kuumakuumakuuma, ahdistaa.Menin syömään kebabbia tänään aamupäivällä tai iltapäivällä jompikumpi mutta kuitenkin koko iskenderkebab paskan vedin.. kahdessa osassa kylläkin, mutta kuitenkin. en edes pystynyt kattomaan paljon siinä on kaloreita ja parempi varmaan jättää oikeesti kattomattakin. Mulle ei tullut läskiahdistusta.. Koska sain miehelle hyvän mielen kun söin hyvällä ruokahalulla kaikki kiltisti kertaakaan valittamatta.Mulla on niin paljon parempi mieli koko ajan kun ei hänen kanssaan tarvitse tapella yhtään mistään asioista ollenkaan, meillä on muutenkin nyt mennyt ihan super hyvin.  Mä meinasin, että oksennan sitten sen jälkeen.. litratolkulla vedin vihreetä teetä silleen, että mahaan sattu oikeesti niin paljon ja sattuu edelleen! Mutta en oksentanut, en viittinyt koska olisin sillä saanut riidan aikaseks mieheni kanssa ja sitähän mä en tietenkään halunnut.. huokaus.. Just kun ajattelin, että asiat alkais menemään paremmin niin eiköhän tää läskiporsas mee taas pilaamaan kaiken.. plaah!! 

Mutta mä meen nyt tästä takas ton miehen viereen ja toivon että hän on nukahtanut , että saa edes sen hetken nukuttua ennen kuin menee raatamaan töihin. Se tekee kuitenkin pitkää päivää töissä niin sen on pakko saada nukuttua kunnolliset yöunet :_( 

nyt hyvää yötä kaikille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)