Stalkkaukset!

perjantai 8. helmikuuta 2013

Vastaukset kysymyksiin!


Paljon painat ja kui pitkä oot? - Oon n.165cm ja painan tällä hetkellä jotain 45kg.. oon lihonnut nyt tänä vuonna aika paljon :D 

Minkä ikänen vaavi sul on? - Vaava on noin puolvuotias <3

Onko sulla turvaruokia, mitä? - On mulla vaikka kuinka paljon.. Kebabbi on yks sellanen mitä on pakko ahmia kaksin käsin ja suklaa on toinen, muut ei oo ehkä niin pahoja turvaruokia kuin nuo. 

Kuvii susta? Kuvii kropastas? - Mietin pitkään, oikeestaan koko viikon että laittaisinko tänne kuvia itsestäni, kropastani.. Mutta taidan nyt jättää väliin, katotaan vielä jos mieli muuttuis kun saan tän postauksen loppuun :D 

Miten sulle "kehittyi" syömishäiriö? - No sanotaanko näin, että tää on aika monille varmaan tuttu tarina :D On poikaystävä joka psyykkaa sua koko ajan haukkumalla läskiks, alat oksentelemaan ja lopetat syömisen.. Lopputulos siinä, että makaat teholla muutaman kuukauden kunnes päädyt osastolle...

Ootko aina ollut noin hoikka? - En ole, oon painanut joskus lähes 80kiloa. Ennen kuin sairastuin.. Lihominen johtu epilepsialääkityksestä aika paljon. 

Kuinkapitkä oot? - n.165cm, voi olla että vähän vähemmän :D

Missä asut? - pk-seudulla.

Millaisessa talossa? - Kerrostalossa valitettavasti. 

Paras keinosi pudottaa painoa? - Ehkä se että jättää  syömättä, korvaa ruuat esim teellä ja lihaliemellä, myös easydietin keitot on hyviä ja sit liikkuu paljonpaljonpaljonpaljon ja vielä enemmän. 

Miten treenaat mieluiten? - Kyykkyjä varmaan, mä tykkään treenata kyllä ihan kaikkea oikeestaan ettei mulla oo sellasta lemppari juttua. 

Minkä ikäinen miehesi on? - 27vuotias.

Miten hän suhtautuu vaaviin? - Oikein mahtavasti, oon ylpeä tosta miehestä että tulee vaavan kanssa niin hyvin toimeen <3 Ihminen joka ei ole koskaan edes pitänyt vauvaa sylissä niin hoitaa häntä kuin vanha tekijä :D 

Kauan olette seurustelleet? - joku 3kk!

Onko sulla sisaruksia? - on mulla aika montakin sisarusta :) yksi isosisko ja muut nuorempia, tosin isomman kanssa en ole pahemmin missään tekemisissä. 

Miten vanhempasi suhtautuu syömishäiriöön? - Positiivisesti ja negatiivisesti.. Välillä ne sanoo ,että haluaa auttaa mua kaikin voimin tossa asiassa, mutta välillä ne taas sanoo että ''aha, ole sitten syömättä ja kuole siihen syömättömyyteen''. en tiedä yrittääkö ne sillä psyykata mua syömään vai mikä siinä on? 

Kauanko olet asunut ''yksin'' eli poissa vanhempien luota? - Joku 10-vuotta oon asunut poissa vanhempien luota.. 

Lempi ruokasi? - Kana ja riisi, tai sitten kaalilaatikko.

Minkälainen sisustus asunnossasi on? - Kotoinen, mä tykkään sisustaa todella paljon,.. Joskus nuorempana olin varma että luen itseni sisustussuunnittelijaksi, mutta en sitten jaksanut sitä kouluhässäkkää :D 

Olen ymmärtänyt, että asut ''kommuunissa'' kerro siitä vähän, miksi tommoinen asumisjärjestely? - Masennuin tossa exmieheni takia todella pahasti, muutin toiselle paikkakunnalle kauas pois tästä pk-seudusta,koska kuvittelin että näen useammin sitä naimisissa olevaa miestäkin..  (kummityttöni ja hänen vanhempiensa luokse.) Jonka jälkeen päätin että muuttaisin takasin pk-seudulle kunhan saan asunnon jostain , niin kaveri sitten ilmoitti että hänellä olis todella tilava huone vapaana. .  :) Olen kyllä tyytyväinen tähän asumisjärjestelyyn koska, saan apua aina kun tarvitsen, niin vaavan kuin eläintenkin kanssa!

En nyt kehdannut laittaa kuvaani tähän, ehkä joskus rohkaistun vielä siihen :D Mutta kiitoksia kaikille jotka laittoi mulle kysymyksiä tulemaan ja edelleen saa tottakai kysyä jotain jos mieleen juolahtaa.. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)