Stalkkaukset!

perjantai 22. helmikuuta 2013

Perjantai


Vaava on terve :) Pieni flunssa vaan vaivaa + yskä.. Hampaita siis puskee aika kovalla vauhdilla niin kiukku on ihan suunnaton välillä. Mikään ei oo muuten ihanempaa kuin se että näkee miten oma lapsi kehittyy ja kasvaa koko ajan.. Päivä päivältä oppii jotain enemmän ja uutta... Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa <3 

Heräsin itse aamulla kuuden aikaan todella lyhyiden unien jälkeen siihen kun multa tuli ihan hulluna nenästä verta, mun nenän limakalvot on niin kuivat.. Olen laittanut muutamaan kertaan viikossa a-vitamiinitippoja mutta pitäs ilmeisesti sitten useemmin laitella.. 

Vatsa ei toimi ollenkaan.. Pissalla saatan käydä 3-5kertaa päivässä vaikka juon teetäkin varmaan litran ellen enemmän.. Veen juonnissa ongelmia!! Ja toisella tarpeella max kerran viikossa.. Mikään ihme että vatsa on kipee koko ajan ja toikin liittyy siihen kun lopetin laksat kokonaan!! 

Tuleeko musta koskaan normaalia? Päässäni kuuluu koko ajan -TUSKIN, oot säälittävä, sä et kykene mihinkään.. Sä et parannu koskaan tästä..-jne.. 

Aamupahoinvointi on suunnaton ja raskaustestiin ilmesty tänään haamuviiva.. toivottavasti tosiaan vaan haamu, ei mulla ole mitään lapsia vastaan mutta yhdessäkin on tällä hetkellä aika tarpeeksi, vaikka onkin kiltti ja maailman ihanin <3 Yks hammas jomottelee taas ja oon unohdin soittaa aamulla hammaslääkäriin, no päivystykseen siis viikonloppuna jos se alkaa kauheesti särkemään, mutta enköhän mä maanantaina viimeistään ajan sitten varaa. 

Täytyis taas saada jonkunlainen ote tähän elämään, tuntuu taas että syömisillä ja oksenteluilla ei oo mitään väliä. tänäänkin oon oksentanut varmaa +10 kertaa, mut se johtuu siitä että mulla on hirvee vatsakipu ollut koko päivän ja huono olo.. Joojoo tiedän, seliseliseli.. oon todellisuudessa vaan niin helvetin läski, ettei musta ole mihinkään!!

Tiistaina sh-polille, meen sinne keskustelemaan tästä kaikesta kun jätin viime kerran väliin TAAS! Nyt on pakko. Miehen kanssa eilen illalla keskusteltiin mun syömisistä ja tonne sh-polille menosta illalla kun ei saatu kumpikaan oikein unta. Mies sano ,että voi tulla ilomielin mun mukaan sinne jos tarvitsee.. Se olis kyllä ihan loistavaa <3 Välillä musta tuntuu, etten todellakaan ansaitse noin ihanaa miestä ja tytärtä mitä mulla on <3
Mutta koittakaahan jaksaa taas ja suuren suuret halit jokaiselle mun lukijalle <3 ootte ihania!! Mulle tuli taas miljoona ajatuskatkosta tähän väliin, että mitä mun vielä piti kirjottaa, mutta ei varmaan mitään ihmeellistä.. voi olla että palailen tänään vielä kertomaan teille jotain, mutta jos en niin huomenna JOS mies menee töihin.. Hyvää viikonloppua kaikille!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)