Stalkkaukset!

perjantai 8. helmikuuta 2013

Ruokaa!!


Mulla ei oo nyt taas pahemmin mitään kirjotettavaa, paitsi mun syömisestä.. :s Eilen söin ja oksensin, söin ja oksensin.. Mä haluaisin taas päästä tosta oksennuskierteestä hittoon koska niin hyvin siitä olin jo päässytkin. Kaikki haluaa vuoronperään viedä mua syömään joka paikkaan, ilmeisesti kuvittelee etten saa ruokaa kotona tarpeeksi? Vaikka oikeesti mua ei kiinnosta syödä , eräs tuttu tossa tänään aamummalla soitteli että jos menisin kahville sen kanssa.. sanoin sitten ,että kyl se käy.. No sitten se soitti tunnin päästä että jos mentäiskin syömään kun ei ilmeisesti kerkee syömään ennen sitä töiden takia. Ajattelin, että olisin ihan hyvin voinut pitää paastopäivän tänään kun miehelläkin menee iltaan asti töiden kanssa :s Mutta ei se nyt sitten ilmeisesti oikein onnistukkaan!

Mun naama on ihan kauheen kuivassa kunnossa,vaikka rasvaan sitä päivittäin niin tuntuu ettei mikään auta.. Mietin että jos laittaisin kuorinta voiteen niin saattais taas viikoks auttaakkin. Onneks kohta nää kylmät ilmat loppuu niin pääsee taas paljon helpommalla iho ongelmienkin kanssa :D 




En oo nyt muutamaan viikkoon pystynyt käymään salilla, mutta ens viikolla olis tarkotus taas yrittää sinne mennä.. En kuitenkaan tällä kertaa ajatellut rehkiä itseäni rikki heti ekalla kerralla, vaan ottaa ees pikkusen rauhallisemmin :) 




Mutta mun täytyy lähteä nyt hoitamaan pari asiaa ja sitten sinne syömään sen tutun kanssa, postailen myöhemmin illalla sen kysymyspostauksen, että vielä ehtii TÄSTÄ KYSYÄ!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)