Stalkkaukset!

tiistai 26. helmikuuta 2013

Flunssaa pukkaa


Viime yö oli ehkä elämäni levottomin yö, illalla kuume nous johonkin 38 ja pyörin sängyssä hiestä märkänä koko ajan niin, ettei mieskään saanut nukuttua.. Loppujen lopuks kuitenkin nukahdin ja heräsin jotain 4 kertaa AINAKIN! ilman että kukaan edes herätti mua, en vaan saanut nukuttua.. Joko mä näin kauheita painajaisia tai heräsin siihen kun yskin niin paljon, että melkeen tukehduin yskääni. nyt aamulla ei oo ollut kuumetta kuin 36.5 eli lämpöä, melkeen kuumeen puolella mulla kun normaali lämpö on niin alhainen. 

Tänään oon oksentanut jo pari kertaa, vatsa on ihan sairaan kipeenä ja keuhkot myös. Tuntuu myös, että pää räjähtää tästä rään määrästä!! Eli voin nyt hyvillä mielin siis perua sinne sh-polille menon ja kertoa, että olen kipeenä :D Toisaalta en haluais perua sitä, mutta ei mua kiinnosta lähteä sinne tärisemäänkään kauheessa kuumeessa ja pahentamaan tätä oloa (joutuisin vielä menemään julkisilla kun mies on töissä tottakai). Mutta sitten toisaalta mietin, kun mun olis pitänyt uusia pari reseptiä samalla, mutta nekin nyt sitten jää.. Jos sais vaikka uuden ajan ens viikolle niin olis jees. 

Yhden tommosen jogurtin sain syötyä ja senkin silleen maistelematta ollenkaan, koska mua oksetti se koostumus niin paljon :D Mä en ymmärrä miten noihin jogurtteihin pitää tunkea noita hedelmien palasia ja muuta , että se on sellasta paakkusta :S 

Mulla on niin ikävä sitä erästä ihmistä , etten taas tiedä miten päin olisin. Ottaisinko itse yhteyttä vai odotanko että hän ottaa? Olen jotain 10 kertaa kirjottanut viestin hänelle sähköpostiin, mutta joka kerta poistanut sen.. Ehkä parempi odottaa, että hän ottais yhteyttä jos tulee koskaan ottamaan. Epäilen kyllä suuresti, että tulee koskaan ilmoittelemaan itsestään tai sitten tulee.. vaikea sanoa.. En tiedä myöskään, että olisko se hyväksi että ilmottaisi itsestään jotain? Vai se, ettei ottais mitään yhteyttä ja antais ikävöidä koko ajan päivästä toiseen? Eniten mietin sitä, että mitä sitten tapahtuis jos hän ottaiskin yhteyttä jne?  Miks tän elämän pitää olla näin vaikeeta? 

Mutta nyt muumimamman voimajuomaa (mansikkaraparperiteetä.), niin pääsee tästä flunssapöpöstä joskus eroon.  Hauskaa tiistaipäivän jatkoa kaikille ja mä palailen taas kirjottelemaan kunhan jaksan <3




2 kommenttia:

  1. Onkos voimajuoma auttanut kuumeeseen ja flunssaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No päivällä oli ihan ok olo kuumeen tms suhteen mutta jotenkin itkuinen olo on ollut koko päivän ja sellanen ärsyttävä muutenkin, nyt illalla taas on ihan kauhee kuume ja muutenkin huono olo :(

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)