Stalkkaukset!

lauantai 21. joulukuuta 2013

Kaikki oottaa joulua ihan sikana,(jokaisella sivustollakin mihin menee niin lukee kolme yötä jouluun jeejeejee wohooo!!) mä vaan toivon ettei sitä ees koskaan tulis. Ens vuonna mä varmaankin vietän koko talviajan ulkomailla koska en jaksa olla täällä palelemassa enään ollenkaan, voisin lähteä vaikka samantein johonkin jos olis vähänkään varaa. Kyllä mäkin oon jouluvihastani huolimatta koristellut kämpän kaikilla joulujutuilla, hankkinut pienen joulukuusen, virittänyt jouluvalot ikkunoihin ja pari tonttua kurkkimaan ja leiponut jouluherkkuja.. pipareita ja torttuja vaikka en itse tykkää kuin piparkakkutaikinasta :D 






Ajateltiin alottaa kaikki ihan puhtaalta pöydältä vuodenvaihteessa taas kerran, moneskohan kerta tää on jo.. No ihan sama, pääasia on se että voisin nyt kerrankin elää silleen normaalisti jättää syömishäiriön ja vanhat paskat asiat taka-alalle ja alottaa ihan uudelleen kerta mulla on siihen vielä mahdollisuus.. Mä ootan innolla tota vuoden vaihtumista just ton takia, että nyt oon asennoitunut kaikkiin mahdollisiin muutoksiin ja se tuo mulle energiaa jaksaa ton joulunkin yli vaikka se onkin aika pakkopullaa mulle :)



Mitä te teette jouluna? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)