Stalkkaukset!

maanantai 23. joulukuuta 2013

Mä oon miettinyt vähän asioita tässä muutaman päivän ihan vaan kotosalla ja silleen, (en oo oikeestaan saanut ees öisin nukuttua kun kaikki asiat on pyörinyt vaan päässä minkä kerkee)... En tehny viikonloppuna oikeestaan yhtään mitään, must on ihan kiva vaan olla omissa oloissaan kotona välillä, puhelin kyllä soi aika tiiviiseen tahtiin että olis pitänyt mennä sinne ja sinne, mutta emmä mennyt. Loppujen lopuks eilen pidin koko päivän puhelimen äänettömällä koska mä en halunnu lähteä mihinkään tai puhua kenenkään ylimääräisen ihmisen kanssa. Mä oon tehnyt sen suuren päätöksen, ehkä mä vielä joskus kerron sen teillekkin, mutta nyt se jääköön salaisuudeksi. Se yksi mysteerijuttu liittyy tohon asiaan suuresti, että katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko yhtään mitään. Toivon kuitenkin vaikka mitä ja odotan suurin, mutta toivossahan on hyvä elää eiks se niin mee :p? 

Mä yritän vielä huomen aamulla kirjottaa teille jotain pientä :) 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)