Stalkkaukset!

perjantai 13. joulukuuta 2013

Perjantai 13

En oo saanut hetkeen mitään kunnollista postausta aikaseks,jotain lyhyitä kyllä ja muutenkin tylsiä. tässä on nyt vähän pyörinyt päässä kaikki mahdollinen ja mahdotonkin niin sen takia en oo jaksanut ottaa mitään stressiä tästä blogista, mutta emmä ole lopettamassa tätä vaikka sekin on mielessä käynyt useaan otteeseen. Olen nyt alkanut oikeesti ihan todenteolla miettimään mitä mä tekisin tän erään mysteeri asian/ihmisen kanssa. Kerron ehkä joskus ens vuoden puolella mistä jutusta on kyse, _EHKÄ_ :D 
Ajattelin tehä tän postauksen perjantai 13päivästä koska muistan kun tein viimeks postauksen tästä samaisesta päivästä, mulle ei viimeks tapahtunut yhtään mitään ihme kyllä, tai ei ainakaan mitään sellasta mikä olis jäänyt mun mieleeni pahasti :) Mut ei mulle oo kyllä tänäänkään tapahtunut oikeestaan mitään kirjottamisen arvoista niin en nyt sitten kirjotakkaan pelkästään siitä ainakaan.. 

Mä sain tossa muutama päivä sitten todella hämmentävän sähköpostin  (Kyllä olen lukenut sen postin muutamaan kertaan.) ja edelleen olen hämmentynyt siitä ja pahasti :D En vastannut siihen yhtään mitään, koska mä en tiedä mitä mä vastaisin siihen?! Se oli vielä sellaselta ihmiseltä jolta en koskaan aatellut saavani yhtään mitään sähköpostia tai että hän edes olisi kiinnostunut mun blogistani millään tavalla, saatikka sitten musta. Mutta joskus näköjään saa vähän hämmästellä asioita paljonkin ;) Ja kun siinä postissa oli tyyliin ''Kyllä sä varmaan arvasitkin jo että mä olen sulle kirjoitellut" tms, niin EN.. En todellakaan arvannut ei käynyt muuten edes pienessä mielessäkään että sinä olisit ollut noiden kommenttejen ja muiden tommosten takana... Tosin en tiedä onko toi ihminen edes oikeasti se joka väittää olevansa, vai onko sen sähköpostin kirjottanut joku muu joka väittää olevansa hän :D Sitten kirjotan tähän samaan vielä tosta kommentista jonka sain tohon yhteen postaukseen ''mä taidan tietää kuka sä olet'' Tms, niin toi ei oo mahdollista, että tosta postauksesta vois kukaan tunnistaa mua koska mä en ole tosta mysteerisestä asiasta/henkilöstä kertonut kuin yhdelle ihmiselle :) Tosin hänkin seuraa mun blogiani, mutta en usko että hän olis kirjoittanut tota kommenttia koska tiedän sen jo. Kyllähän moni voi miettiä pienessä mielessään, että kuka mä olen ja varmasti miettiinkin, mutta kun olen anonyyminä alkanut kirjoittamaan tätä blogia niin jatkan myös anonyyminä kirjottamista... :)) (Lukuunottamatta muutamaa tuttua jotka tosiaan tietää tästä blogista ja siitä, että kuka mä olen. En tiedä kuinka moni heistä edes enään seuraa tätä paskaa mutta kuitenkin.. Yksi ainakin tossa pari päivää sitten kyseli, että  vieläkö olen kirjoitellut...)

Nyt on jo oikeesti joulukuu , oikeestaan koht mennään jo joulukuu puolta väliä hurjaa vauhtia joten seuraavaan postaukseen voisin yrittää listata teille joitakin uudenvuoden lupauksia, tai ainakin alotella sitä jo :D Oon niin ''hidas'' näiden postauksien kanssa, etten mä uskalla luvata koska saan sen julkaistua teille. Kiitos kuitenkin kun jaksatte ootella mun postauksia ja muutenkin lukea tätä blogia <3 Onks teillä jotain uudenvuoden lupaksia, jos niin minkälaisia ja miten aijotte toteuttaa ne? 

Mutta ei mulla nyt varmaan mitään muuta kummempaa tähän väliin, pitäkää hauska viikonloppu ja juhlikaa ihmisiks.. Mäkin lähen ehkä huomenna johonkin, katotaan nyt ;)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)