Stalkkaukset!

tiistai 17. joulukuuta 2013

Päätöksiä ja diipadaapaa

Ensimmäisenä haluun sanoo sille tyypille joka laittelee mulle niitä hämäriä sähköpostiviestejä ,että en oo vastaamassa sulle mitään koska mä en tiedä oikein mitä mä vastaisin, niin ajattelin sitten olla vastaamatta. Ja kuten itsekkin sanoit ne on aika sekavia, miks ylipäänsä laittelet niitä, tai seuraat tätä blogia ? Ja mua jäi vaivaamaan se, että kuka sulle tän blogin osotteen on edes antanut? :D + se, että sä oikeestaan tunnet mut paljon paremmin kuin kuvitteletkaan.. Oon jakanut aika paljon mun asioitani tässä blogissa joten mä en ole niin tuntematon kuin sinä, mä en tiedä mitään susta oikeestaan. Enkä kyllä tiedä haluaisinko mä edes tietääkkään. Emmä halua sekottaa mun elämääni tän enempää mitä se on jo sekasin.. 

Mysteeri on ollut mun elämässäni TAAS päivittäin, mun olis aika alkaa nyt tekemään päätöksiä, että mitä mä teen tän ihmisen/asian suhteen mutta oon yrittänyt unohtaa sen että mun on tehtävä vaikee päätös.. Jos mä päätän, ettei tää mysteeri ei ole enään osa mun elämääni millään tavalla, niin tuleeko se olemaan mun elämäni suurin virhe? Tai sitten jos päätän, että se tulee olemaan osana mun elämääni enemmän kuin koskaan aikasemmin, onko se silloinkin elämäni suurin virhe? Oon yrittänyt pyöritellä noita asioita jokaisella mahdollisella tavalla mun päässäni ,mutta en oo saanut niitä mitenkään kauheen selkeiks. Kyllähän mä haluan, että se olis osana mun elämää, muttakun?!!!... plää.. ehkä tää aikanaan tulee selkeytymään tästä :)

Syöminen on taas niin vaikeeta ja tuskaa, väkipakolla saa tunkea suuhunsa jotain kuppasia kirsikkatomaatteja. Tänään tajusin neljän aikaan iltapäivällä (onks se iltapäivää?), että en oo syönyt vielä yhtään mitään no en nyt sitten kerennyt syömään sillonkaan yhtään mitään.. Tulin hetki sitten tähän kaverille ja hän kysy, että oonko syönyt miten tänään, niin muistin taas että ei helvetti.. En mitään :D Sitten päädyin taas hätävalheeseen: ''joo söin just banaania'', mut ei tainnu mennä läpi kun yritti sit tyrkytellä leipää tossa. Samaisen kaverin kanssa oli tossa yks päivä kovaa keskustelua tosta syömisestä, sit alettiin tekeen silleen että laitan aina päivän mittaan ylös että mitä oon syönyt.. Tosin oon sanonut aina, että unohdin laittaa vaikka en oo oikeesti unohtanut, sen vihon sivut on muuten vaan tyhjillään :)  Toisaalta tunnen mielihyvää siitä, etten oo syönyt mitään , mutta toisaalta kun koko ajan vahdataan ja kytätään niin olis kiva saada jotain ruokaa kurkusta alaskin. 

Saa nähdä miten jouluna sitten,joka paikassa tyrkytetään ruokaa ja karkkia, muita herkkuja lukuunottamattakaan.. mulla (meillä) on 3 paikkaa missä pitää käydä aattona kun vähän suunnitelmat muuttu tossa välissä. Mun mielestä olis kiva vaan olla ja hengailla jouluna, mutta ei oo toivoakaan sellaseen.. Lupasin sen uudenvuodenlupauspostauksen seuraavaks, mutta eilen yöllä kun en taaskaan saanut nukuttua niin mietin kuumeisesti niitä että mitä lupaisin niin en saanut kuin pari typerää juttua päähäni, joten se jää vähän hautumaan nyt vielä se postaus. Tosin uuteenvuoteen on vielä hetki aikaa. Yks suurin muutos mikä tulee tapahtumaan on se, että lopetan ton menneiden asioiden murehtimisen oikeesti kokonaan. Ei siitä tuu kauheen helppoa mut kyllä mä selviin siitä tän mun tukiverkostoni kanssa oikein hyvin, mulla on kaks maailman parasta ihmistä ja muutama sukulainen tukemassa mua tässä kaikessa niin varmasti tuun selviimään pahimman yli :) 

Kävin tasan 2viikkoa sitten vaa'alla ja paino oli noussut 100g siitä mitä se oli kuukaus sitten melkeen, että ei kauheesti. Aika samana siis pysynyt..! Mä olin pettynyt ettei se oo laskenut yhtään mutta kait toikin sit parempi kuin se että olis noussut kauheen paljon. Tosin mä oon nyt ottanut itseeni niskasta taas kiinni ton liikkumisenkin kanssa,, enemmän kuin aikoihin. Eräs ihminen sai tossa joku aikaa sitten mun silmät taas avautumaan siitä, etten mä tämmösenä saa yhtään mitään jos mä en tee ja yritä yhtään mitään .Ja nyt sitten kun yritin niin taas se paska kaatu niskaan samalla tavalla, toisaalta mulle on ihan sama yritänkö vai en kun kaikki menee kuitenkin päin vittua. Tosin nyt mulla on ollut ihan hyvä olo viimesen kuukauden, oikeestaan parempi kuin aikoihin ;) 

Mutta, ei mulla nyt tänään enään tän kummempaa.. Hauskaa joulun odotusta kaikille ja muistakaa , et tontut tarkkailee ;)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)